Broertje van Einstein
Senior Member
Thanks. Maar is de repeat structureel uit te zetten? Want nu staat af en toe aan en dan weer niet.
....
Het scherm van de MIB2.5 is al meerdere keren vast gelopen en ik kan er dan helemaal niets meer mee. Ik heb dan af en toe vaag in het scherm groot Iphone staan. Als de motor dan uit wordt gezet en ik wacht een tijdje dan doet alles het weer......
maar het is een leaseauto en ik ga geen kosten maken voor een leaseauto.
Hoi even een vraagje. Wanneer ik muziek uit mijn iPhone via Carplay op mijn Columbus afspeel, zie ik onderaan twee symbolen. De ene is voor de shuffle, maar de andere met twee pijlen die boven elkaar van links naar rechts en andersom gaan, ken ik niet de betekenis van. Af en toe staat dat automatisch aan. Vraag 1: wat betekent dat symbool en vraag 2 kan ik dat continu uit of aanzetten ergens? BVD.
Dank je wel. Maar van daag weer gemerkt dat ier spontaan aangaat. Via de media gaat ie aan en wanneer ik dan CArplay gebruik geeft ie eerst de volldige lijst in een loop en wanneer ik 1 keer op die knop yik, gaat ie het cijfer 1. Waarschijnlijk herhaalt ie dan het nummer dat speelt. Hele vreemd dat ie spontaan aangaat. Op mijn iPhone staat de herhaalfunctie echt uit.Dat is de loop button zoals die ook in de Spotify app op je iPhone te zien is. Hiermee bepaal je of een playlist moet loopen als hij zijn laatste nummer gespeeld heeft. Net zoals de shuffle button zal die blijven aanstaan over playlists heen....