Chicco_Himself
Forumguru
Het installeren van de V10 op de Columbus is gelukt, althans nadat hij vroeg of ik via de DVD wilde navigeren of wilde installeren heb ik op installeren gedrukt en verder geen bevestiging of wat dan ook ontvangen....
Wel zie ik nu dat bij Mal Pversion DVD 8048 staat en voorheen was dat 7551.
Ook nog even het logo van het opstartscherm gewijzigd en dat werkt kinderlijk eenvoudig. Zoals @kansberg aangaf gebrand op 2.4x met PowerIso, aanwijzingen van het filmpje gevolgd en klaar met dit resultaat![biggrin2.gif :D :D](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/biggrin2.gif)
Verder nog wat met VCDS getest echter dat plaats ik zo even in het daarvoor bedoelde topic...
Wel zie ik nu dat bij Mal Pversion DVD 8048 staat en voorheen was dat 7551.
Ook nog even het logo van het opstartscherm gewijzigd en dat werkt kinderlijk eenvoudig. Zoals @kansberg aangaf gebrand op 2.4x met PowerIso, aanwijzingen van het filmpje gevolgd en klaar met dit resultaat
![biggrin2.gif :D :D](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/biggrin2.gif)
![](/forum/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi155.photobucket.com%2Falbums%2Fs294%2FChiccoh%2FLogo_Skoda_zpsfbb6297e.jpg&hash=cf97d20c3bbc845d856410cbcc9d5038)
Verder nog wat met VCDS getest echter dat plaats ik zo even in het daarvoor bedoelde topic...