Het grote Superb III COMBI topic

Der Einser

Forumguru
Lijken niet alleen heel klein, maar zijn ook gewoon heeeeeel klein!!
Zeker op een Superb.

Kan echt niet hoor.

Ik vind zelfs de supernova's op de zwarte combi in het filmpje relatief gewoon lijken. Niet overdreven groot.
Juist aan de maat.

Dus een oproep aan iedereen die een S3 gaat nemen: GA MINSTENS VOOR 19 inch velgen,.... Maar 20 is beter :D

Tuulster

Forumguru
Wij, tot de lease veroordeelde stervelingen,(:troost: :D) kunnen meestal niet verder dan 18inch, anders lopen de kosten wel heel erg op....

superbia

Forumguru
Ik was zelf blij verrast door de regeling met leaseplan. Winterbanden zijn 10 euro, ongeacht velgmaat. De kosten voor de velgen krijg je uiteraard 1op1 doorbelast, maar dat geldt voor bijna alle opties en accessoires. :jaja:

Tuulster

Forumguru
Dat is dan wel of:

1. een hele bijzondere lease constructie met 20 inch
2. een hele dure grap om dit op je leaseauto zelf extra te gaan betalen aangezien een banden regeling deel uitmaakt van een gemiddelde leaseovereenkomst

keuzes, keuzes, keuzes..... ieder de zijne :cheer::cheer:
Ik ben gek van mijn auto maar
er zijn grenzen :D

• Leuk
Waarderingen: CDK
Nou wij mogen van de werkgever max 17 inch onder de auto :banghead:
Op de site van Skoda zie ik net dat de juiste plaatjes er eindelijk zijn en dat valt me reuze mee met de stratos 17 inch... Hopelijk valt het in het echt ook mee :pieker:

superbia

Forumguru
@Alexdewit2 het scheelt ook enorm per auto. Bij de passat en a4 vullen de wielkasten prima met 18". De superb heeft duidelijk grotere wielkasten en staat ook een slag hoger op zijn veren, 19" vult gewoon mooier. Of je het extra geld kan/wil vrijmaken blijft persoonlijk maar het effect van 18" is minder groot dan bij andere modellen.

Laatst bewerkt:

superbia

Forumguru
@MennoW het mobility team zit bij ons in een andere vestiging en reageren niet met naam of telefoonnummer. Misschien dat ik de volgende keer toch eens moet proberen een paar keer bij ze langs te gaan. Meer opties dan ja zeggen op een contract via de mail heb ik niet gehad. Sterker ik weet niet eens met wie ik contact heb gehad... alleen maar emails van een mobility mailbox.

MennoW

Forumguru
Ik pak ook de telefoon om te onderhandelen via internet of mail kan je het idd vergeten.
Helpt ook wel een beetje dat het mijn 4e auto is bij hun en elke x met zelfde persoon contact, elke auto is ook als nieuw ingeleverd en geen schades gehad.
(Ze komen niet eens in de wasstraat)

Bovenaan Onderaan