Het grote Superb III COMBI topic

DavidV

Forumguru
Idd, beschouw mezelf als echte autofan, en kan het daarom niet laten om telkens weer autoweek te lezen, maar zou mezelf toch moeten afleren om door te scrollen naar die comments... Staat idd zelden iets positiefs te lezen ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

RoyV1982

Forumguru
Iemand deze lijst al gezien?

Gaat over de 2016 modellen welke kritiek zijn qua Co2 uitstoot.

1.6 tdi en 2.0 tdi (150 pk) staan er allebei op...
Dacht dat het in basis alleen over EURO 5 motoren ging??

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    276,1 KB · Weergaven: 54

RoyV1982

Forumguru
Heb in de bestelling destijds helaas de high variant LED niet meebesteld. Het LED lijntje loopt nu dus niet door in de achterklep. Iemand een idee of dat nog eenvoudig aan te passen is achteraf?

EHS

Actief lid
Gisteren opgehaald...
Erg fijne auto, 1.6 TDi bevalt ook boven verwachting goed.

Desondanks toch besloten om over 3 weken bij VAG techniek langs te gaan voor een extra powerboost..

(Had de foto's ook elders al gepost.. Maar ben er gewoon erg blij mee!!! :D)
Even nieuwsgierig heb je hier al info over? Met of zonder maatwerk?

RoyV1982

Forumguru
@EHS, wat voor info bedoel je?

Ik maak gebruik van de aanbieding van VAGTechniek wel vorige maand gold op de standaard tuning voor de 1.6 TDI.

Geen maatwerk dus, die was rekening houdend met de korting bijna 200 euro duurder.

Na tuning zou de motor uitkomen op 150 pk en 330 nm.

EHS

Actief lid
@EHS, wat voor info bedoel je?

Ik maak gebruik van de aanbieding van VAGTechniek wel vorige maand gold op de standaard tuning voor de 1.6 TDI.

Geen maatwerk dus, die was rekening houdend met de korting bijna 200 euro duurder.

Na tuning zou de motor uitkomen op 150 pk en 330 nm.
Ok je gaat dus niet voor de maattuning. Maar was even nieuwsgierig of je er al ervaring mee had inmiddels, maar vast nog niet.

Dirkmk1

Senior Member
Net opgehaald, even snel wat foto's voor de liefhebbers:

IMG_4442_zpsfgy10rel.jpg

IMG_4444_zpsjcnd5dwf.jpg

IMG_4445_zps27sudah4.jpg

IMG_4447_zpse7cgu1bd.jpg

coreza01

Forumguru
@Dirkmk1, Ja, dat Jungle Green ziet er helemaal niet verkeerd uit! top auto, veel rijplezier en veilige kilometers. Kan niet wachten tot morgen, dan ben ik aan de beurt ;):)

Gisteren in ontvangst genomen. Werkelijk een geweldige vooruitgang t.o.v. de S2. Oftewel heerlijk rijden :yeah: 1.jpg 2.jpg

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Feo
@ertromp: afwerking is van een veel hoger niveau, de auto is stukken stiller (zowel motorisch als afrolgeluid banden en rijwind), stoelen zijn zachter en hebben een langere zitting, beschikbaarheid van elektronische hulpmiddelen en het daaraan gekoppelde extra rijcomfort

Dat is zo even een opsomming van wat mij in de eerste kilometers is opgevallen. Wellicht kan ik daar de komende tijd nog meer aan toevoegen :)

CDK

Forumguru
@ertromp, die vooruitgang waar @jwolfkamp over schreef heb ik niet mogen ervaren tijdens een proefrit, ok er zitten wat extra elektronische snufjes op en het oogt allemaal wat jeugdiger, maar qua rijden of afwerking vond ik het geen verbetering. Ik kreeg dan ook niet direct inruilkriebels ;)

Bovenaan Onderaan