Goldenkenzo
Lid
Prachtig rood!
@Steph@nie : Gefeliciteerd met je aanschaf. Mooie korting ook. Maar uiteindelijk is de korting natuurlijk niet interessant, het gaat erom wat je netto moet betalen.Ik weet niet of je leder wil, maar bij het pack van alcantara kan je een opleg doen van 235 en dan heb je leder ipv alcantara en dan nog eens al de opties van het pack. En dan ben je goedkoper dan enkel het leder te nemen.
Mooie kortingen nu met salon,wij hebben bijna 7000 euro aan kortingen gehad!
Helemaal eens! En bovendien niet erg vuilgevoelig - vind ik ook tamelijk belangrijk.cappucino ! [...] maar chique.
Mooie kleur. Heb je ook voor een beige interieur gekozen zoals op de foto?Heel blij met mijn cappucino ! Getwijfeld na de bestelling maar chique. ( uiteraard mijn mening ) Bekijk bijlage 46414
Ik heb hem in bestelling staan. Wordt normaal eind maart geleverd, zal dan wat fotos plaatsen.Hier zien we er wel een paar rijden in België, maar geen zwarte ... Dus heeft er iemand hier een zwarte die wat foto's wil posten?
Juist besteld en ik begin al te twijfelen of we de juiste kleur wel besteld hebben, een eeuwige twijfelaar ben ik ...![]()
Juist besteld en ik begin al te twijfelen of we de juiste kleur wel besteld hebben, een eeuwige twijfelaar ben ik ...![]()
Een bruine heeft bij de dealer hier gestaan in de sedan. Ik moet zeggen erg mooi.
Helaas heb ik dit vergelijk niet kunnen maken, omdat ik nergens een optielijst van een Belgische Superb kan downloaden, zodat ik dus ook niet weet welke opties er allemaal al standaard in de Style van @Steph@nie zitten. Vooral dure zaken als Xenon, bluetooth, Columbus, etc zijn erg onduidelijk.Dankjewel! Ziet er goed uit. Als ik vanavond thuis ben zal ik dit lijstje eens met een NL aanbieding (en een Duitse import-aanbieding vergelijken. Ben benieuwd wat daar uit komt.
Helaas heb ik dit vergelijk niet kunnen maken, omdat ik nergens een optielijst van een Belgische Superb kan downloaden, zodat ik dus ook niet weet welke opties er allemaal al standaard in de Style van @Steph@nie zitten. Vooral dure zaken als Xenon, bluetooth, Columbus, etc zijn erg onduidelijk.