Vmax
Lid
Klopt.
Met 15" krijg je 195/65
Met 16" krijg je 205/55
Met 17" krijg je 225/45
Afrolomtrek van deze maten is ongeveer gelijk.
ja maar standaard is af fabriek en dat is 195/65/15 de o2 dan
Klopt.
Met 15" krijg je 195/65
Met 16" krijg je 205/55
Met 17" krijg je 225/45
Afrolomtrek van deze maten is ongeveer gelijk.
Tuurlijk. Er staat een sneeuwvlokje (goedkeuring als winterband) op, dus dan tellen ze ook gewoon méé als winterband...een beetje winterband
Een 205/55R16 is gewoon een veel te klein wiel voor een S3, die normaliter op 215/60R16 of 215/55R17 staat. Het past wel, maar ziet er niet uit. Omdat het wiel zo'n 36 mm kleiner is, is het wel een goedkope manier om je auto 18 mm te verlagen, dat dan weer wel.qua steek gaat dat gewoon passen is allebei 5x112 naafgat is ook hetzelfde. Maar waarom past het niet op een s3?
Gedurende de maand september heeft Euromaster een leuke aanbieding, redelijk scherp geprijsd én gratis montage.
En om je jaarkilometrage te verhogen zonder dat je daar feitelijk meer voor hoeft te rijden...Omdat het wiel zo'n 36 mm kleiner is, is het wel een goedkope manier om je auto 18 mm te verlagen, dat dan weer wel.
Bijna net zo aantrekkelijk als die actie van Renault (30% korting)...
Bijna 200 euro per band kwam ik op uit, en dat is altijd nog 30% duurder dan de internetaanbieders, incl. montage!!!
weet niet in welke regio van nederland je vertoeft maar http://www.bandenservicevandenenghel.nl/ is een lokale bandenleverancier die voor mij nog steeds het voordeligst uitvalt !Ik kijk ook naar internet aanbieders, ondanks dat vond ik het serieus een interessant aanbod..
Iemand ervaring met de Continental WinterConact TS860 (in de maat 205/55/16)?
Zijn dat de nieuwste type winterbanden van Continental, of komen ze deze winter met nóg een nieuwer model?
Gedurende de maand september heeft Euromaster een leuke aanbieding, redelijk scherp geprijsd én gratis montage.
Dit is de nieuwste band. Deze is vorig jaar geintroduceerd dus de TS860 gaat nog wel even mee. Aanbod van Euromaster is op dit moment zeker interessant.Iemand ervaring met de Continental WinterConact TS860 (in de maat 205/55/16)?
Zijn dat de nieuwste type winterbanden van Continental, of komen ze deze winter met nóg een nieuwer model?
Iemand ervaring met de Continental WinterConact TS860 (in de maat 205/55/16)?