MarcoO2
Forumguru
Helemaal mee eens. Op sommige plekken kun je prima betonblokken neerleggen (denk aan een berm waarbij mensen vaak door het gras gingen, leg blokken neer en het gebeurt niet meer). Maar op dit soort parkeerplaatsen, waar het een feit is dat mensen met allerlei dingen bezig zijn, zou er wel twee keer nagedacht mogen worden. Uiteraard heeft ieder zijn eigen verantwoordelijkheid, maar ik zie de laatste tijd té vaak van dit soort krengen op plekken waar je ze niet verwacht. Zet er dan in ieder geval nog zo'n rood/ wit rubberen paaltje voor, dat gaat niet zomaar kapot maar is wel beter zichtbaar en brengt ook nog eens geen schade aan.
Als ik ooit mijn auto beschadig op een betonblok op een plek waar die niet thuis hoort, is het eerste wat ik doe de eigenaar van dat terein aansprakelijk stellen wegens gevaarzetting.
Als ik ooit mijn auto beschadig op een betonblok op een plek waar die niet thuis hoort, is het eerste wat ik doe de eigenaar van dat terein aansprakelijk stellen wegens gevaarzetting.