Het is weer zover...Columbus gestolen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb net de inbouwdienst telefonisch gesproken en zij zeiden dat ze rekening houden met welk systeem in welke auto gaat. Ze weten van de fantoomvoeding, van het inbouwframe. Omdat ze dit soort reparaties helaas uitvoeren hebben ze er ondertussen veel ervaring mee.

desalniettemin zet ik alles op papier en leg ik dat morgen in de auto...
Ik ben gerustgesteld, nu zien hoe hij morgenmiddag afgeleverd wordt ;).

Dat van die extra speakers heb ik ook al aangekaart bij Skoda. Is een tijdje terug, maar volgens mij noemde hij iets van 800 euro per deurpaneel!!

Goed,

Hij is vandaag ingebouwd... Het meerendeel lijkt het te doen...

Bakkertje, werkt TMC bij jou? Ik kreeg geen files te zien, maar het was vandaag rustig op de weg, dus dat zou kunnen.

Telefoon moet ik nog pairen, zal we lukken.

Enige wat fout gegaan is, is de stuurbediening. het wieltje waarmee je je maxidot bedient, is nu ook gekoppeld aan de JVC. Als ik nu dus door mijn maxidot scroll, veranderd bijvoorbeeld ook het radiostation.:( Volgens mij had ik dit ook al bij iemand anders op het forum gelezen? Zal dat op te lossen zijn?

Ik heb al met de equalizer zitten klooien, en ja, de muziek klinkt i.e.g. beter dan met de columbus. Dat is i.e.g. winst!

Toffe is dat ze zonder te vragen een kluis hebben ingebouwd voor het frontje! Mooi ding!

Nu morgen de eerste dag met de JVC echt aan de slag, ben benieuwd.
Als ik wat meer kilometers achter de rug heb zal ik i.e.g. een review doen, wat die zijn niet te vinden voor de NT3.

Bakkertje

Forumguru
TMC werkt bij mij wel gewoon, dat zou misschien te maken kunnen hebben met het aansluiten van de verkeerde antenne (weet ik niet zeker). Maar vandaag waren er ook geen files, dus dat kan kloppen. Soms krijg ik trouwens ook flitsers door via TMC, hoe dat zit weet ik nog niet.

Ik heb nog een "ouderwets" stuur met 8 knoppen en bij werkt het allemaal perfect (maar ook niet zonder slag of stoot..)

Ben benieuwd hoe die verder gaat bevallen..

Fabia II Sport

Actief lid
Nou afgelopen nacht was het bij ons ook raak ... zijruit ingetikt maar de Columbus zit er gelukkig nog in omdat het alarm, welk op de BL zit, afging, verschillende mensen zijn direct in de straat wakker geworden maar hebben niks meer gezien ...
Helaas wel veel waterschade door de regen ... jammer voor een auto die net 5 maanden oud is .... en dat van je zuur verdiende centen !

corsaar

Senior Member
Heel triest woest kan je er om worden !!
Hoop dat je verder nog rustig slaapt, en niet de hele nacht ligt te luisteren.

Constant

Erelid
Vreselijk dat de Columbus ellende nog steeds bestaat. Als ik een Columbus had, dan zou hij preventief worden gedemonteerd.

Vorige week bij de Skoda dealer zag ik een Skoda staan met ingetikt ruitje, maar de auto werd weggereden voordat ik kon zien of de Columbus eruit was gejat.

Constant

Erelid
Ik ook, maar ik hoef 'm niet :icon_smile_dead:

En je moet opschieten voordat de Letten 'm stelen en doorverkopen aan leden van briskoda.net

EdK

Forumguru
Die ben je binnen een jaar kwijt :shocked:.

Nee joh, Hoorn is de meest nette plaats van Nederland, zolang je maar niet in de wijk Kessenbogaard woont.
En weet zeker dat de degene die bij wasmachine een poging doet om zijn columbus mee te nemen een balast van een wasmachine in zijn nek krijgt !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan