Klopt maar dan nog doe je dan niet onbeschoft...
Zo ben jij en ik opgevoed , en vloeken is bijvoorbeeld een tekort aan woorden werd mij altijd gezegd.
En dan excuus aanbieden met de woorden ik was gefrustreerd , gaan er bij mij niet in !
Dan kun je geen normaal gesprek met iemand aangaan !
Als storing/onderhoud monteur kom je ook zulk soort situaties tegen. Kom je bij klant aan die al te lang heeft gewacht in zijn beleving en die begint dan zijn frustraties te botvieren op jou !
Ach ik laat ze dan lekker uittieren en zeg weinig, en begin aan de klus !
Zodra deze dan is verholpen kun je in 99% van de gevallen niet meer stuk bij de persoon en mag je niet vertrekken voor je een kop koffie hebt gedronken en hun excuses hebt aangehoord ! Want ja U (ik) kan er ook niets aan doen dat ik zo laat er pas ben !
Hiermee praat ik zeker het onbeschofte gedrag tegen dat vrouwtje van PON niet goed hoor, maar in vele gevallen komt het door collega's van haar die niet voldoende hun klant informeren !
En gevolg dat die klant op onbeschofte manier naar dat vrouwtje achter de Balie zijn frustraties uit !
En dat is jammer want als die klant eerst even nadenkt dan weet hij net zo goed dat degene die hij aan de lijn/balie krijgt er ook niets aan kan doen. En met zijn gedrag juist minder bereikt dan met een normaal gesprek waarmee je begrip krijgt