Hier dan ook nog 1 voor de statistieken:
Naam, besteldatum, dealer, uitvoering, kleur, productiedatum, geschatte leverdatum, daadwerkelijke leverdatum
Bodie, 29 november, Century Groningen, Ambition+comfort pakket, Candy White, ?, week 7 (12-02-2020), ?
Vandaag nog even navraag gedaan, maar veel meer informatie dan 'het loopt inderdaad allemaal wat uit, maar verder weet ik nog niets. Ze zijn met de planning bezig, als ik wat meer weet laat ik het weten' kwam de verkoper momenteel ook niet.
Dat belooft niet veel goeds. Als ik uitga van dat de productiedatum 5 weken voor productie bekend is+4 weken transport en rijklaar maken, dan wordt het zeker niet eerder week 14.
Ik blijf het vreemd vinden dat in een logistiek zo geoptimaliseerde keten van autoproductie&levering er niet meer informatie bekend is. Ik ken diverse andere ketens/winkels die dat een stuk beter doen met de klant, zelfs voor producten van een paar Euro. Zo heb ik momenteel meer waardering voor leveranciers die mij bij vertraging laten weten dat ze bijvoorbeeld zelf iets niet goed voor elkaar hebben (bv voorraadbeheer) en daarom niet op de afgesproken datum kunnen leveren.....