Het waren drie fantastische weken...

Fabia

† In Memoriam
Ik zag laatst een testmetro van RR over de metrobaan in R'dam rijden. Zag er mooi uit. Beter dan de metro's van de RET, die zien er echt niet meer uit. Zo smerig en vol met graffity.

nemo

Senior Member
Ja inderdaad, net scheepswrakken wat daar over de rails rijdt.. De RR van de HTM is mooier, stiller, schoner en comfortabeler.

EdK

Forumguru
Enne over dat sleutelhangerspel dat geen sleutelhangerspel is: when I tell you, I'll have to kill you...

Ehh , mag dat wel van je beroepsgroep ??
Of krijg je de gereedschappen al mee van je werkgever om dit uit te voeren ?? :santa:

MarcoO2

Forumguru
Hey Marco, de RR blijft tegenwoordig best vaak op de rails, het is eigenlijk best een mooie manier om in DH te komen, vind het alleen best kostbaar (maar dat geldt voor het hele OV). Enne over dat sleutelhangerspel dat geen sleutelhangerspel is: when I tell you, I'll have to kill you...

OK, dan hebben ze hun zaakjes inmiddels in orde. Ik heb ooit in dat ding gezeten toen'ie ontspoorde dus heb het er nog niet zo op. :crazy:

Ha ha ha... die quote "I have to kill you" had ik al veel eerder (in de vorige discussie) verwacht... maar je stelt me weer niet teleur! :1761:

Hey Marco, de RR blijft tegenwoordig best vaak op de rails, het is eigenlijk best een mooie manier om in DH te komen, vind het alleen best kostbaar (maar dat geldt voor het hele OV). Enne over dat sleutelhangerspel dat geen sleutelhangerspel is: when I tell you, I'll have to kill you...
En je werkt in Leidschendam...

Ik zal me maar niet in dit gesprek gaan mengen........of zal ik het verklappen............:winkie:......nee dan wordt Nemo erg boos op mij denk ik.....:grin: en zo blijft het inderdaad een spel!

Inmiddels weten we (voor de oplettenden onder ons) dat Nemo's job direct of zijdelings iets te maken heeft met ambulancebroeder (correct me if I'm wrong)... stapje voor stapje worden we wijzer! Het lijkt wel een sleutelhangerspel... :grin:

@ Nemo: de RR? Blijft die tegenwoordig wel op de rails dan? :confused:

Maar zoals jullie zien heb ik heelhuids Den Haag bereikt... moest daar wel om 05.45 uur voor wegrijden thuis, maar vooruit... ben net voor de files uitgereden. Inmiddels staat er het nodige blik stil op de A12 zag ik. Ben benieuwd of het vandaag een beetje te doen is om mijn dagelijkse rondjes door de stad te rijden!

PS Nemo, ik zal je niet wakker toeteren als ik je Fabia zie staan!

EdK

Forumguru
Ik zal me maar niet in dit gesprek gaan mengen........of zal ik het verklappen............:winkie:......nee dan wordt Nemo erg boos op mij denk ik.....:grin: en zo blijft het inderdaad een spel!

Ach volgens mij ben je gewoon bang voor die bijl van haar !!!
En dat terwijl je makkelijk aan pleisters kan komen !!

Bovenaan Onderaan