Blijkbaar is dat teveel werk (kost toch wel tijd al die bouten losdraaien en je moet de auto ook nog op kratjes zetten)Valt me nog mee dat er niet meer LM velgen verdwijnen. Een slotbout af fabriek helpt ook niet tegen jat organisaties.
Deze?De columbus is nog gewoon leverbaar. Wel is er kennelijk een tweede systeem: Amundsen, maar wat dat inhoudt, weet ik niet. Het is gebaseerd op de Bolero radio.
Waarom zou een turk naar Praag gaan rijden??
Weet iemand tot wanneer de huidige Octavia leverbaar is? Dus stel dat ik half November mijn Octavia bestel, kan ik dan wellicht kiezen tussen oude en nieuwe (facelift) model?
Volgens mij is het interieur 95% hetzelfde als nu, dus wat hier mee bedoeld wordt???Autoweek.nl zei:De Octavia was de eerste auto waarvoor Skoda vrijelijk in de VW-magazijnen mocht graaien, met een goed product tot gevolg. Alleen de interieuraankleding moest van het moederconcern op een lager niveau zijn dan in een Volkswagen, maar na de facelift heeft de Octavia de beschikking over veel mooiere materialen dan voorheen.
Yep, en hout is niet standaard (ge-luk-kig).altijd zelfde geblaat in elk autoblad bij iedere facelift van een auto. Is vaak gewoon bullshit om pagina's te vullen. Een nieuw aircopaneeltje, nieuw stuurwiel. That's it volgens mij. En oh ja, goedkoop ogend nephout. Houtlook vind ik best mooi, maar niet als het goedkoop eruitziet als in de nieuwe Octi of in de Mondeo Ghia