Hier nog een newbie

Bakkertje

Forumguru
Carramba!, dan werken die gasten in Tsjechie echt goed door! :489:
Dat zou betekenen dat ze iets meer dan een maandje nodig hebben om een nieuwe Skoda hier in NL te krijgen vanaf het moment van bestellen!
Donderdag maar eens langs de dealer rijden in Utrecht om te kijken of er een rode O2 op de parkeerplaats staat.. ;) (kan ik meteen de S2 in het echt zien..)

Fabia

† In Memoriam
Wel een handige kleur om te zoeken op de parkeerplaat. Zal niet veel voorkomen.

Bakkertje

Forumguru
Dat is ook de reden waarom ik voor flamenco red metallic gekozen heb. Grijze, zwarte en champagne kleurige zijn erg mooi maar er rijden er al zoveel van rond.. ;)

Rolle

Senior Member
Carramba!, dan werken die gasten in Tsjechie echt goed door! :489:
Dat zou betekenen dat ze iets meer dan een maandje nodig hebben om een nieuwe Skoda hier in NL te krijgen vanaf het moment van bestellen!
Donderdag maar eens langs de dealer rijden in Utrecht om te kijken of er een rode O2 op de parkeerplaats staat.. ;) (kan ik meteen de S2 in het echt zien..)

De mijne moest maar tot in België komen, scheelt hem toch een 100km:tongue:

Rolle

Senior Member
Ondertussen staat er al bijna 250 km op de teller van de O2. Het is nog wat zoeken naar de ideale zitpositie (zoveel instelmogelijkheden) en configuratie instellingen van de maxidot, radio, ....
Maar ik moet toegeven hij rijdt SUPER. Vanmorgen even niet opgelet tijdens het gas geven en zat zo aan 140. De Volvo was niet zo pittig blijkbaar

Bovenaan Onderaan