Hij is binnen (bij de dealer)

RogerS

Forumguru
Gisteren is de auto binnengekomen bij dealer!

Snel wat foto's genomen van onze nieuwe Superb.
Green%20Superb%20Combi%201.jpg

Green%20Superb%20Combi%202.jpg

Green%20Superb%20Combi%203.jpg

Green%20Superb%20Combi%204.jpg

Nog een afneembare trekhaak eronder monteren en vrijdag 13 augustus (onze trouwdag) kunnen wij de auto ophalen.

En zaterdag direct op vakantie naar Bretagne.

RogerS

Forumguru
Tja anders kreeg de dealer een Peugeot 407 3 weken later en met zo'n 3000 km meer op teller voor dezelfde prijs..

Darkside

Forumguru
Zo. Zeer mooie auto. Mooie kleur. Mooie bekleding.
Wie weet over 5 1/2 jaar de O2 inruilen voor een S3...(whishfull thinking)

Mooie wagen! Is de bekleding nou leer of stof..?? :confused: Ik kan het niet goed zien..
En wat is dat bakje tussen de 2 voorstoelen.. (foto 4) Het lijkt wel een draaiknop voor de climatronic?? En zie ik nou ook een soort display??

Ben benieuwd!!

RogerS

Forumguru
De bekleding is leer, dat knopje is een 12 volt aansluiting en op het dislay wordt o.a. de buitentemperatuur weergegeven.

RogerS

Forumguru
@Waschmachineman: Dank

Een woord van dank aan de Dealer Primair auto in Sittard dat ze binnen 1 week de auto kunnen afleveren in de vakantie. (Grootste uitdaging zal de montage van de trekhaak worden). Ze moesten ook nog veel BPM vrije dieseltjes afleveren van mensen die de auto al in Februari / Maart besteld hadden....

Rene de Wit

Actief lid
Hallo Roger dat Beige interieur met de houten lijsten is echt super! echt jammer dat het op de GL niet kan.

Ik krijg mijn auto overigens ook via Primair geleverd, woon ook in de buurt trouwens.
Ik neem aan dat je ook met Kevin zaken gedaan hebt? prima verkoper!
Laat je ons ook wat weten hoe de daadwerkelijke aflevering verloopt, kan ik alvast "voorgenieten", moet nog tot 17/9 wachten.
Ik herken overigens niet het terrein van Primair?

RogerS

Forumguru
Het eerste contact heb ik inderdaad met Kevin gehad maar Jeroen heeft de daadwerkelijk verkoop gedaan (Kevin was toen op vakantie).

De auto staat nu niet bij "Primair verkoop" maar bij "Primair Car Care" (waar ze onder andere de auto's aflever klaar maken) dat is daar in de buurt (bij het tankstation de zijstraat in).

Rene de Wit

Actief lid
ah oke wist niet dat daar ook nog wat zat, Jeroen is ook oke wist alleen niet zo veel van de Skoda's (maar weer wel van de Seat's)

BaFa

Lid
Hoi Roger,

Ziet er gelikt uit zeg. Ik kan niet wachten tot ik de mijne op kan halen. Veel rijplezier toegewenst.

Groeten,
Barry

corsaar

Senior Member
Gefeliciteerd prachtige auto mooie bekleding.Ik dacht dat in Nederland de hout inleg
niet geleverd werd.?

RogerS

Forumguru
Bedankt allemaal voor de positieve reacties.

@Corsaar: In de Elegance uitvoering is "Hout inleg" (het is allemaal gewoon plastic) standaard. Voor Aluminium look, standaard op Ambition, moet je 50 Euro extra betalen. Als ik voor zwart leer had gekozen dan had ik de Aluminium look erbij besteld maar bij het Beige leer vind ik het "Hout" goed staan.

Bovenaan Onderaan