Hij is te vroeg...

___JC___

Forumguru
Zat vol verwacht te wachten tot 4 maart op mijn Octy II Elegance TDI Abt..
Wordt ik vanmiddag gebeld: 'Uw auto is er!'

/forum/images/graemlins/super.gif /forum/images/graemlins/super.gif

De computer moet nog naar Abt enzo dus zal m pas over ruim een week kunnen ophalen denk ik.

Enige nadeel...... ik moet me RS inleveren.
/forum/images/graemlins/frown.gif /forum/images/graemlins/frown.gif

Frankie

Actief lid
Die ABT tuning zal je een lekkere extra kick geven. Mijn collega heeft ook een ABT chip op zijn golf V 2.0 TDI. Maakt toch wel een mooi verschil in de turbo push. Laat het hem niet horen want ik doe altijd alsof ik geen verschil merk /forum/images/graemlins/24.gif Los van dat alles is de Octavia VEEL mooier dan een Golf V en maakt die extra pk's ruimschoots goed !!! /forum/images/graemlins/winkie.gif Jij zit dus dubbel goed !!!

Marcel_D

Nieuw lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Zat vol verwacht te wachten tot 4 maart op mijn Octy II Elegance TDI Abt..
Wordt ik vanmiddag gebeld: 'Uw auto is er!'

/forum/images/graemlins/super.gif /forum/images/graemlins/super.gif

De computer moet nog naar Abt enzo dus zal m pas over ruim een week kunnen ophalen denk ik.

Enige nadeel...... ik moet me RS inleveren.
/forum/images/graemlins/frown.gif /forum/images/graemlins/frown.gif

[/ QUOTE ]
\
Kijk dat zijn nog eens berichten.

Ik moet nog wel even wachten denk ik. Alleen het leer achteraf is al 3 weken.

Gr.

Marcel

___JC___

Forumguru
Sommige mensen zijn ook NOOIT tevreden he... /forum/images/graemlins/wink.gif

[/ QUOTE ]

Het is een beetje dubbel gevoel inderdaad. Heb al aan de wagenparkbeheerder gevraagd of ik niet twee leasewagens mag rijden maar dat was lastig om een of andere reden..
/forum/images/graemlins/grin.gif

Dolf

Actief lid
gek he ik zou het niet pikken afspraak is afspraak /forum/images/graemlins/smile.gif

veel plezier met je nieuwe auto (sorry .....Skoda) /forum/images/graemlins/473.gif

___JC___

Forumguru
Net even gebeld, ik ga m zaterdag 25 februari halen.
Hij staat op Bridgstone Potenza RE050 en de typeaanduidingen gaan er allemaal af.
Nog 14 nachtjes slapen... /forum/images/graemlins/489.gif

Timothee

Actief lid
Die ABT tuning zal je een lekkere extra kick geven. Mijn collega heeft ook een ABT chip op zijn golf V 2.0 TDI. Maakt toch wel een mooi verschil in de turbo push. Laat het hem niet horen want ik doe altijd alsof ik geen verschil merk /forum/images/graemlins/24.gif Los van dat alles is de Octavia VEEL mooier dan een Golf V en maakt die extra pk's ruimschoots goed !!! /forum/images/graemlins/winkie.gif Jij zit dus dubbel goed !!!

[/ QUOTE ]

Ik zal mijn mond houden, Frank /forum/images/graemlins/tongue.gif

Octaviarijder

Actief lid
Als ik een RS zou rijden zou ik het er ook moeilijk mee hebben om hem in te leveren, maar met je nieuwe moet het ook best gaan lukken lijkt mij.

ougie

Forumguru
Van je prive brandstof kosten(als je die hebt),wordt je waarschijnlijk wel weer vrolijk. Het is in ieder geval heerlijk om nu te tanken en dan pas weer over een kleine 1000 km.

Ik heb met je te doen JC /forum/images/graemlins/24.gif

Heel veel plezier met je nieuwe Skoda. Ik hoop dat mijn dealer me volgende week ook onverwachts belt.

___JC___

Forumguru
Dank allen voor het 'medeleven'.. /forum/images/graemlins/grin.gif

De brandstof gaat gewoon op de zaak maar ik ben het met je eens dat het wel relax wordt om eens in de 800 km te tanken i.p.v. eens in de 400(!!!) km.
/forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Dutch4x4

Senior Member
Eens in de 400...?

Pff, JC, ik weet dat je een grote kerel bent, maar ik geen idee dat je zúlke grote en zware voeten had... /forum/images/graemlins/grin.gif

't Is maar goed dat je zo snel mogelijk aan de diesel gaat!

___JC___

Forumguru
Ja ik heb een klompvoet denk ik ofzo...
Ik red de 1 op 10 niet eens met dat 1.8je van me.

Hij zuipt net als zn baasje zal ik maar zeggen.
/forum/images/graemlins/grin.gif

___JC___

Forumguru
Hij is er.
Ik heb net gebeld hij staat gechipt klaar zonder typeaanduiding in Oeteldonk!
Alleen hopen dat ze er geen praalwagen van gemaakt hebben.
/forum/images/graemlins/smirk.gif

Huib

Lid
Die van mij ga ik morgen (vrijdag) (o2 elegance 1.9TDI hatchback) ophalen.
Bij mij ook een minpuntje hoor... zegeltjes sparen bij de shell zal nu langer gaan duren...

___JC___

Forumguru
Ik heb m !! /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
Vanochtend om half 11 stond ik bij de dealer en er staat inmiddels al 250 km op.

Eerste indruk, hij zit heeeerlijk. Lekker ruim voorin.
Sportonderstel met 17 inch Pegasus is helemaal goed. Hij ligt absoluut beter op de weg dan mijn oude RS. Het onderstel van de OII is echt een generatie beter dan de OI.

De motor is een juweeltje, hij gaat als een trein. Het geluid blijft wel een beetje wennen voor een jarenlange benzineslurper. /forum/images/graemlins/grin.gif

Ben ook erg te spreken over de Audience radio met Super Sound System. Wat een sound zit daar in zeg. Subwoofer is mijnsinziens echt niet meer nodig. /forum/images/graemlins/680.gif

Minpunt, ik heb nu al een rammeltje. /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif
Bij 2.000 rpm rammelt er iets in het midden van de ruit aan de bovenzijde. Me bril is het niet want die zit er niet in.
Kan nog niet vinden wat het is, heeft iemand toevallig ervaring hiermee?

Bovenaan Onderaan