junglemeister
Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Minpunt, ik heb nu al een rammeltje. /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif
Bij 2.000 rpm rammelt er iets in het midden van de ruit aan de bovenzijde.
[/ QUOTE ]
Hoi JC1978,
veel plezier met je nieuwe O2! Dat je nog maar veel mooie km's mag maken.
Voor wat betreft het rammeltje: het zou het draadje van je binnenverlichting kunnen zijn. Ik heb vrijdag uitgevonden dat dat nogal aan de lange kant is. Je hebt binnen no-time je verlichting eruit om even te kijken:
voorszichtig (schone) platte schroevendraaier tussen hemel en glaasje wrikken (aan raamkant beginnen) en voorzichtig het glas loswippen. Vervolgens twee kruiskop schroeven losdraaien, en je unit is los. Rijd er een rondje mee, om te zien of het weg is.
Montage: unit terugplaatsen, schrieven vastzetten, glaasje terug op zn plaats doen (eerst achterkant plaatsen en dan voorkant aandrukken, klaar!
Minpunt, ik heb nu al een rammeltje. /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif
Bij 2.000 rpm rammelt er iets in het midden van de ruit aan de bovenzijde.
[/ QUOTE ]
Hoi JC1978,
veel plezier met je nieuwe O2! Dat je nog maar veel mooie km's mag maken.
Voor wat betreft het rammeltje: het zou het draadje van je binnenverlichting kunnen zijn. Ik heb vrijdag uitgevonden dat dat nogal aan de lange kant is. Je hebt binnen no-time je verlichting eruit om even te kijken:
voorszichtig (schone) platte schroevendraaier tussen hemel en glaasje wrikken (aan raamkant beginnen) en voorzichtig het glas loswippen. Vervolgens twee kruiskop schroeven losdraaien, en je unit is los. Rijd er een rondje mee, om te zien of het weg is.
Montage: unit terugplaatsen, schrieven vastzetten, glaasje terug op zn plaats doen (eerst achterkant plaatsen en dan voorkant aandrukken, klaar!