Hij is te vroeg...

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />

Minpunt, ik heb nu al een rammeltje. /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif
Bij 2.000 rpm rammelt er iets in het midden van de ruit aan de bovenzijde.

[/ QUOTE ]

Hoi JC1978,

veel plezier met je nieuwe O2! Dat je nog maar veel mooie km's mag maken.

Voor wat betreft het rammeltje: het zou het draadje van je binnenverlichting kunnen zijn. Ik heb vrijdag uitgevonden dat dat nogal aan de lange kant is. Je hebt binnen no-time je verlichting eruit om even te kijken:

voorszichtig (schone) platte schroevendraaier tussen hemel en glaasje wrikken (aan raamkant beginnen) en voorzichtig het glas loswippen. Vervolgens twee kruiskop schroeven losdraaien, en je unit is los. Rijd er een rondje mee, om te zien of het weg is.

Montage: unit terugplaatsen, schrieven vastzetten, glaasje terug op zn plaats doen (eerst achterkant plaatsen en dan voorkant aandrukken, klaar!

___JC___

Forumguru
Het draadje van de binnenverlichting zou kunnen inderdaad. Ik ga straks ff kijken, bedankt!

Ik vind het geluid gewoon goed. Ook de midden en de hoge tonen. Maar een audiofiel zal dit misschien niet met me eens zijn. /forum/images/graemlins/grin.gif

Er staat alweer ruim 500 km op, het onderstel in combinatie met de 225 banden is wel een top-optie hoor.
Grip, grip en nogeens grip. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

___JC___

Forumguru
Heb wat plaatjes in de ledengalerij gezet.
2 dagen en de teller staat op 720 km.
Heb m zo ingereden met dit tempo!
/forum/images/graemlins/grin.gif

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Heb wat plaatjes in de ledengalerij gezet.

[/ QUOTE ]
Ik zie maar 1 plaatje.
Jammer van die lelijke C4 op de achtergrond....

___JC___

Forumguru
Ik was nog bezig...
Staan er nu vier. Maar ja het is een zwarte Elegance met pegasus dus geen nieuws wat dat betreft.

Zal er nog een paar schieten nadat ik me grill, uitlaat, e.d. op heb zitten. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Bovenaan Onderaan