Ah, dacht in 1e instantie dat het over de GTI ging. Daar ben ik uiteraard reuze benieuwd naar.
Het volgende herken ik:
Beats audio; stelt idd weinig voor, kan ook niet voor dat geld. Vergeleken met de standaard audio in mijn Skoda's best aardig
Active info display
Navigatie dubbel gaat idd niet; voor mij niet storend, ik kijk op de maxidot info; verder vind ik het leuk en aardig. Zou het zelf niet hebben gekozen, maar leuk dat het er op zat
Verkeersinfo: klopt, krijg van Flitsmeister de info vaak eerder. Kan dat alleen vaststellen wanneer mijn echtgenote er naast zit en die op de telefoon FM checkt
Sleutel: idd onhandige plek; ik was er snel aan gewend
Dit herken ik niet (afgezien van het vermogen, dat je zelf al noemde uiteraard):
DSG schokken bij wegrijden: in de GTI zit DSG6; dat gaat een stuk soepeler en bevalt mij stukken beter dan de DSG7 in mijn Skoda's. Wanneer de auto gechipped gaat worden neem ik meteen de DSG mee. Ook deze kan nog worden geoptimaliseerd qua schakelmomenten. In D is het goed te doen, al mag het opschakelen iets later. In S mag hij wat minder lang doortrekken.
Fake uitlaten: de mijne zijn echt gelukkig
Airco: geen klachten
Zit: voor mij geen probleem (ben 1.75m en weeg 57 kg); sportstoelen zitten erg goed. Passagiers klagen wel over lastig in- en uitstappen (terwijl de Fabia toch ook 3 a 4 cm verlaagd was)