Rosinfield
† In Memoriam
Tuurlijk, als het magMaar ... uhm ... je blijft wel op dit forum?
Tuurlijk, als het magMaar ... uhm ... je blijft wel op dit forum?
Maar dan moet je af en toe wel eens een minpuntje opnemen van de polo. Hoe moeten de skoda rijders zich anders beginnen te voelenTuurlijk, als het mag
Een ijskrabber die in de tankklep zit en bij hevig vriesweer er niet uit krijgt omdat de klep vastgevroren zitMinpuntjes: geen ijskrabber, geen paraplu, geen lifehammers, minder ruimte
Je loopt achter kerel, er zit een hele echte KINDER paraplu bijgeleverd onder de bijrijders stoel.....Paraplu heb je toch niet bij een fabia?
Schoonvader heeft onlangs Fabia gekocht. Eens zien of deze erbij zit. Tenzij het enkel Pon is die dit doet.Je loopt achter kerel, er zit een hele echte KINDER paraplu bijgeleverd onder de bijrijders stoel.....
... aangezien voor mijn madam de fabia al te klein is geworden, informeer ik hier ook niet achter.
Het is maar hoe je het interpreteertIk vraag me wel af hoe groot madam wel niet is.
Overigens ik was in 1e instantie zowel op zoek naar een Ibiza als naar een Fabia als vervanger voor de F1. De Fabia voelt echter zoveel degelijker aan dan een Ibiza, dat ik al heel snel alleen naar Fabia's ben gaan kijken.
Tja, waarom noemen ze zoiets zo?. Wie noemt een auto nou Polo?
En dat is precies de plek waar de leasemaatschappij ze in mijn Golf laat vastschroeven...En niet bij de vloer monteren....krijg je een ongeluk..dan trekt de gordel zich strak en kan je niet voorover bukken om de lifehammer te pakken.
En dat is precies de plek waar de leasemaatschappij ze in mijn Golf laat vastschroeven...
Tsja... auto is twee weken oudKwestie van voortschrijdend inzicht.....maar een goede plek is vaak lastig te vinden.
Net even een leuk ritje gemaakt. Eerste indrukken:
Je kunt met deze auto ook heerlijk rustig toeren. Voelt echt heel relaxed aan door het hoge koppel en de robuustheid. Het voelt allemaal heel solide aan, ligt als een blok op de weg en neemt bochten alsof het niets is. Trap je het gas dieper in en vooral in de sportstand dan is het heerlijk versnellen en moet je helaas snel weer van het gas om geen kans te lopen je rijbewijs te verliezen.
Audio systeem is echt top. Het is genieten, ook voor mijn echtgenote. Was een beetje bevreesd dat het allemaal wat te heftig zou zijn voor haar, maar ze voelt zich er heerlijk comfortabel en veilig in. Verbruik viel me ook niet tegen. Iets van 1 op 15,5 heen en 16,5 terug. Wel grotendeels max 100 in stand normaal , met een paar uitspattingen in de sportstand en met de flippers. Die laatste zal ik niet veel gaan gebruiken denk ik; heeft ook weinig zin, want de DSG schakelt op gegeven moment door, of je dat wil of niet.