Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoe staat jouw Skoda er bij tijdens een echte winter?
mijn S3 stond in de wind dus niet veel sneeuw erop....
Nu ziet ie eruit als een varken... als ik de skibox erop zou doen is het net of ik terug ben uit Oostenrijk..
van het weekend als de temp het toelaat lekker wassen.
In het zonnetje is de auto weer helemaal sneeuwvrij geworden (na uiteraard eerste zelf alle losse sneeuw te verwijderen van ramen, dak en motorkap.) Dan doet de zon een hoop, zolang deze de auto zelf maar kan bereiken en deze op kan warmen. Enige ritje tot heden is supermarkt en weer terug.
Dat uitgraven wordt pas echt vervelend als ie op een grote parkeerplaats staat en je niet precies weet waar ie staat: kans dat je de verkeerde auto uitgraaft.
Die van mij heeft nu een vies-bruine bodykit, die na een paar uur in de parkeergarage parkeren, er onder uit valt, en witte luipaardvlekken op de flanken. Ik zal kijken of ik morgen wat verse foto's kan maken.
De mijne is de garage nog niet uit geweest.
Onze 2e auto (up) mocht vanmorgen wel de garage uit voor de wekelijkse boodschappen.
(Sorry beide geen Skoda maar concern genoot)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.