Hoe we tol badge bevestigen zonder te plakken?

Fmoon

Forumguru
Haha ik laat hem staan. Maar werkt perfect, ik had voor de zekerheid een bij een Action cam bijgevoegde accessoires ijzerkabeltje eraan vast gemaakt voordat die er eventueel wel zou afvallen, dan zou die aan mijn binnenspiegel bungelen. Maar tot nu toe blijft die netjes hangen.
 

MVO

Lid
Ik kon de clip makkelijk verwijderen zonder lijmresten. Had nog voldoende lijmkracht over en hangt nu al een jaar in een andere auto.
 

Tees

Donateur
Dat folie is niet herbruikbaar staat er...waarom zou je dat dan gebruiken voor zoiets? Dashcam zit er lijkt mij permanent in, de milieustickers zitten ver buiten t zicht van de bestuurder en zijn permanent geldig, dus waarom die daarop plakken?
 

Fmoon

Forumguru
Werkt prima hoor, gebruik hetzelfde folietje al een tijdje in verschillende auto’s (daarom gebruik ik het ook). Denk dat het het folie ook nog wel aardig van het plaksel af zou krijgen en op een nieuwe zou kunnen plakken. Ik laat mijn voorramen altijd met folie beplakken aan de binnenkanten, de stickers voor milieu staat indd het kenteken op maar mocht ik de er om welke reden dan af willen halen dan gaat dat nu heel makkelijk.
 

Canon-Eye

Forumguru
Ah, dat ken ik evenmin, anders had ik de verschijning wel herkend.
Ik heb Auto-aanvullen/aanpassen (meestal de schuldige in dit soort gevallen) en ook de Spellingcontrole altijd uitgeschakeld waar mogelijk, ook in Word. Erger me dood aan die kringeltjes en bovendien wil de spellingcontrole o.a. allerlei spaties en hoofdletters invoegen die ik nou juist niet wil...
 

hemi24

Forumguru
Plak dat ding toch gewoon zoals het hoort, aan de bijrijderskant net achter de binnenspiegel, zodat je hem niet ziet vanaf de bestuurdersstoel…

Of anders: gewoon even stoppen bij het poortje en afrekenen, heb je ook geen kastje nodig.
 
Hallo allemaal,

Even een vraag aan de Fulli gemeente hier. We zijn net terug van vakantie. We waren in Portugal en we zijn probleemloos alle poorten doorheen gekomen. Gezien het aantal keren die wij moesten passeren had ik een behoorlijke rekening verwacht, echter zie ik op de heenreis dat de laatste scan bij de Frans/ Spaanse grens was namelijk St Jean de Luz. In Spanje en Portugal is ons überhaupt niets in rekening gebracht en op de terugweg zie ik alleen dat ons 4,30 euro in rekening zijn gebracht.

Ik ben dus razend benieuwd naar jullie ervaringen.

Hoor graag van jullie.
 

ertromp

Forumguru
In Spanje zijn veel tolwegen vervallen. De infra staat er nog maar wordt niet gebruikt. Ben zelf dit jaar in de periode juni naar Andalusië geweest en inderdaad veel snelwegen geen tol meer. Voor Portugal geen idee
 
Heb dat ding gewoon opgeplakt op de aangewezen locatie. Niet zichtbaar vanuit de auto, dus ook geen problemen mee.

@RaceBlue Octavia
Bij mij duurde het ook zeer lang voordat de volledige rekening binnenkwam, van zowel Italië als Frankrijk.
 
Bovenaan Onderaan