Hoe ziet jou Roomster er nu uit?

Fabia

† In Memoriam
Als ik voor een Roomster zou gaan dan wordt het ocean blue metallic of weer corrida red.

Abo

Lid
Er staan 3 Roomsters te koop bij een grote dealer in Amsterdam, met relatief lage km.standen.
1x comfort uitvoering met 1.6 motor. (demo)
1x Style uitvoering met 1.4 motor.
1x Scout uitvoering met 1.4 motor. (demo)

Ze zijn alledrie Zilver Grijs Metallic.

Abo

Lid
Het blijft ook een mooie kleur dat zilver!!, mijn volgende roomster word ook zilver of beige

Mijn volgende auto wil ik graag met die 1.4 TSI motor (122 pk), als die tenminste tegen die tijd leverbaar is. Het wordt dan Yeti of toch weer een Roomster. Ik moet zeggen dat mijn Roomster mij uitermate goed bevalt en ik blijf hier nog een paar jaartjes mee rijden. Mijn drumstel gaat er ook prima in met die vlakke laadvloer.

vw125

Forumguru
Dit is de mijne :yeah:

heb hem nu van 7 maart.
En ben er geweldig tevreden over!! :xyxthumbs::xyxthumbs:

Hoi Colli

Ik zie jou Roomster alle dagen staan als ik naar men werk rijd denk ik, heb jij geen Octavia ook ni?
Ik werk bij Molco en woon in Schelle en fiets alle dagen binnendoor naar men werk.
IKzelf heb ook een Octavia maar ga er nooit me werken omdat ik die parking ni betrouw.

Groetjes

van_der_P

Senior Member
Het blijft ook een mooie kleur dat zilver!!, mijn volgende roomster word ook zilver of beige

Maar dat rood is toch een prachtige kleur, zeker op de foto's die je op dit forum geplaatst hebt.
Het onderscheid je van de rest.
En grijs daar rijdt half Nederland in.

Hetzer

Forumguru
@van der P; Dank je , ik vind het ook een erg mooie kleur,alleen ziet je er natuurlijk weer heel veel op, en daar heb je minder last van dan met een lichte kleur....

Mijn volgende auto zal ook wel weer een Roomster worden!!
De Roomster is nu blijvend in prijs verlaagd als Roomster Navigator (op basis van de ambiente met extre tom-tom navigatie en zij airbags) met een vanaf prijs van 16.945 euro daarmee is hij zelfs nog goedkoper dan de 1.2 Roomster Ambiente, en slechts 700 euro duurder dan een Fabia 1.4 Ambiente Combi.

EdK

Forumguru
@van der P; Dank je , ik vind het ook een erg mooie kleur,alleen ziet je er natuurlijk weer heel veel op, en daar heb je minder last van dan met een lichte kleur....

Mijn volgende auto zal ook wel weer een Roomster worden!!
De Roomster is nu blijvend in prijs verlaagd als Roomster Navigator (op basis van de ambiente met extre tom-tom navigatie en zij airbags) met een vanaf prijs van 16.945 euro daarmee is hij zelfs nog goedkoper dan de 1.2 Roomster Ambiente, en slechts 700 euro duurder dan een Fabia 1.4 Ambiente Combi.

Het is een mooie aanbieding maar waarom niet een paar euro duurder en een columbus systeem erin ??
Dan is het mijn inziens geheel af !
Vandaag de dag heeft een groot deel van de bestuurders al een TT of vergelijkend GPS , dus ik hoef niet nog een mobiel GPS systeem erbij !

van_der_P

Senior Member
Vandaag de dag heeft een groot deel van de bestuurders al een TT of vergelijkend GPS , dus ik hoef niet nog een mobiel GPS systeem erbij !

Zo'n ingebouwdsysteem ziet natuurlijk gaaf uit. Het maakt wat van je middenconsel, het is chic.

Maar zo'n mobiel GPS systeem heeft ook veel praktisch kanten. Je kunt het meenemen uit de auto, dus de kans dat het gestolen wordt is klein. Je kunt thuis instellen waar je naar toe wilt, dat is gemakkelijk. Het is eenvoudig te update, door het aan te sluiten op je P.C.
En misschien wel het belangrijkste het is een flink stuk goedkoper.
Het ziet niet zo mooi uit zo'n ding op de raam, er blijft altijd zo'n kring achter, als je het van de raam haalt.

van_der_P

Senior Member

Dat is ook de reden dat wij een licht blauwe gekocht hebben.
Hiervoor hadden we een zwarte Fabia Combi, als die gewassen was en in de was gezet was (een hoop was:D: ), dan duurde het geen half uur of er lag weer stof op.
Bij een lichte kleur heb daar veel minder last van.

Bothje

Heel gewoon lid
Het was even schrikken :eek: hoe mijn Roomster er vorige week uitzag; gelukkig deed een goede wasbeurt wonderen.

Bijlagen

• Schrikken.jpg
    Schrikken.jpg
    89,3 KB · Weergaven: 50
  • IMG_7071.jpg
    IMG_7071.jpg
    106,5 KB · Weergaven: 41

van_der_P

Senior Member
Het was even schrikken :eek: hoe mijn Roomster er vorige week uitzag; gelukkig deed een goede wasbeurt wonderen.

Gelukkig is het er goed vanaf gegaan. De Roomster staat zeker goed in de was, anders had het wel een beschadiging gegeven, denk ik.

Ik zie dat je je Roomster bij een autostudio gekocht hebt, wat is het verschil met een garage ?

Strajo

Nieuw lid
Ik hoop dat ze binnenkort een 1.4 TSI in de roomster leggen, dan wordt het pas echt interessant, en zijn we ook van de D label af

Hetzer

Forumguru
Ik hoop dat ze binnenkort een 1.4 TSI in de roomster leggen, dan wordt het pas echt interessant, en zijn we ook van de D label af

of de 1.2 TSI die er aan zit te komen, ook erg lekker!!!!

@Strajo, heb jij niet wat meer foto's van je Roomster Scout??

jaspernl

Actief lid
Hier is het ook de linker!

roomster4.jpg

en

roomster3.jpg

Ik heb m helaas nog niet, maar ik hoop m wel voor de skoda-meeting van 15/11 te kunnen bestijgen... Foto's zijn gemaakt bij de dealer...

Even een vraagje over de middenarmsteun: Die heb ik er wel bijbesteld, maar zie ik hier op de foto niet terug. Is die opklapbaar toevallig? In is dat dus dat onbestemde zwarte balkje tussen de stoelen daar op de onderste foto?? Ik hoop van wel: Middenarmsteun rocks!

Bovenaan Onderaan