Hoeveel Fabia GL's rijden er straks rond ??

FredV

Banned
Was er niet iets met de heuvel niet opkomen als de motor koud is :1884:
Heel verstandig om er in Z Limburg dan geen te kopen :)
Misschien een idee voor LenK om nu eens naar t Octavia forum te verhuizen?
En te reageren op t draadje wat men minder aan de O2 vindt?
We kennen nu inmiddels zijn mening over de Fabia en ben toch erg benieuwd hoe hij op de O2 reageert.
Het draadje vind je hier Lenk:
http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=12626

Sinds ik mijn GL heb (14 juli j.l.) heb ik er nog maar 5 andere zien rijden, hetzelfde geldt trouwens voor het VAG broertje de Polo BM. Er moeten er toch al een hoop afgeleverd zijn ondertussen.
Heeft iemand wel eens ergens GL verkoop getallen gehoord bij Skoda ?

FabiaGL

Actief lid
Ben nooit zo blij met dooie mussen :grin:
hoe bedoel je dooie mus? onze Fabia's Greenline zitten vol leven en zijn in topconditie!!!
- met de greenline kom je op 1 tank veel verder dan met jouw mazda.
- het verbruik ligt veel lager dan jou mazda.
- de aanschaf is lager dan jou mazda.
- het onderhoud is goedkoper dan jou mazda.
- de belasting is goedkoper dan jou mazda.
- er zit standaard meer opties op dan op jou mazda.
- de topsnelheid ligt zeker ongeveer net zo hoog als jou mazda.
etc. etc.

LenK

Forumguru
Goedkoop is duurkoop. Elk voordeel hep ze 10 nadelen.
En je laatste 2 argumenten zijn natuurlijk complete kul, net als die etc etc.

Op parkeerterrein in het westen van het land. Drie Greenline's (inclusief mijn eigen GL). Ook onderwerg in het dorp kom ik GL's tegen terwijl voorheen weinig Skoda Fabia zag rijden. Ik ben ook wel benieuwd hoeveel er nu zijn afgeleverd.

@Lenk: heb jaren en jaren Japans gereden. De Tsjech valt me (tot nu toe) niet tegen. En veel meer oog voor detail in de Fabia dan in de Corolla.

Nu zo'n 5500 km gereden in 2 maanden en de Fabia verbaast me nog steeds over het rijgedrag op de snelweg met een kleine 160 km op de teller (wel autobahn). Veel windgeruis, weinig motor geluid; de wegligging is echt goed.

LenK

Forumguru
Daar kom je nog wel achter. Kan je vast vertellen dat het zo is. Als je al het "off topic geneuzel" verwijdert van het forum dan blijft er weinig over vrees ik.

Wasmachineman

Forumguru
:ot:Heren, het is maar goed dat de mods niet actief zijn in het weekend!
Iedereen mag zijn mening geven toch?!
En zet je eigen mening daar tegenover.
En blijf beleefd want je kent de mensen niet die hun mening hier typen.
Grappige opmerkingen zijn altijd leuk, probeer ook de grap te herkennen en plaats dan een grap terug. Als je geen grap kunt maken schrijf dan in elk geval niets.
Als iemand offtopic wil neuzelen kan dat ook ergens anders, alternatieven zat !!

Tallguy

Forumguru
[MODERATORBREAK]De mods zijn wel zeker actief...maak je daar maar geen illusies over :winkie:

Hou alles aub netjes en fatsoenlijk (we hebben hier nl ook fatsoensregels). Het is niet netjes richting de topicstarter om een topic te laten verzanden in een discussie die nergens meer over gaat.

Waarschuwing dus aan iedereen die zich aangesproken voelt (of niet)....als dit zo verder gaat gaat het topic dicht en gaan er misschien wat officiele waarschuwingen de deur uit.
[/MODERATORBREAK]

Snoopy

Lid
On topic:2133:

Hier bij ons in de straat zullen er binnen een paar weken 2 GL's te bewonderen zijn, die van mijn vriend en die van mij.:super:

Bovenaan Onderaan