Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn 1.2 TSI (Seat Leon) draait ook aan het begin even wat meer toeren.
Ervaar het niet als irritant, ik rijd aan en voordat ik weer moet stoppen, is het weg.
mijn 1,2 tsi vertoont dezelfde toerentalschommelingen bij de start. Valt vooral op als je vooruit inparkeert en nog wat moet steken, dan staat auto beetje te pingelen...Begon al te twijfelen of het aan de belgische benzine lag
Zelfs mijne scooter valt na een paar minuten terug in toeren bij koud weer . Dat is toch de automatische choke (noemen wij dat hier in vlaanderen , maar wat het nederlandse woord is weet ik helaas niet .)
FredV , bedankt voor mij te helpen bij het juist schrijven van het woord , heb er nochtans een paar minuten over gedaan om er min of meer toe te komen , maar hoe ik het juist moest schrijven vond ik niet , google kon mij ook niet helpen daarbij .
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.