dirkkroneman
Forumguru
En wie is u?
VAG schrijft software om emissiewaarden zo laag mogelijk te maken. Heeft niets te maken met kennis/kunde VAG natuurlijk. Door het schrijven van software op basis van emissiewaarden wordt helaas de techniek niet echt goed behandelt@ertromp , bedankt voor je reactie.
Wat ik zo vreemd vind is dat TVS een probleem kan oplossen waartoe de leverancier/importeur blijkbaar niet toe in staat is. Het is toch te gek voor woorden dat je een product verkoopt als leverancier/importeur waarvan je weet dat er problemen mee zijn en dat je de klant het maar fijn uit laat zoeken?! Ik zie het zo dat je als klant een product koop waarvan de leverancier weet dat er een fout in zit en dat je dan de klant zelf het probleem laat oplossen en ook nog eens voor de kosten op laat draaien.
Waarom kan VAG/PON geen software schrijven die het probleem oplost en voor de toekomst voorkomt? TVS is er blijkbaar wel toe in staat. Je voorstel voor twitter is vrees ik een van de meest effectieve manieren om je recht te halen al vind ik het te triest voor woorden dat alleen publieke chantage via social media de enige manier is om serieus genomen te worden en je recht te halen.