Hoi

mwhite

Forumguru
@Cordoba : Kijk even hier en je weet waarom ik slechts 125000 km bedoel. We hadden makkelijk al aan het dubbele kunnen zitten. De andere helft van onze km staan nu dus op de andere auto die daar niet voor bedoeld is (Cuore)

is dat te wijden aan de problemen die je in een ander topic beschrijft?

welkom trouwens maar dat betekend dat dus dat hij 2,5 jaar stil heeft gestaan :pieker:

Nou nee niet helemaal maar we zijn sneller geneigd om voor de grote ritten ons kleine koekblik te pakken omdat we het risico niet willen nemen stil te komen te staan. Duitsland hebben we gedaan en de terugweg was spannend...We hebben het godzijdank net gered. Afgelopen zondag moesten we ergen heen 3 uur en 3 weer terug, Na een half uur zijn we dus omgedraaid om de kleine auto te halen omdat alle lampen weer gingen branden en we vergingen van de stank.

Heb je nog ideeën over wat het kan zijn? Zou je dan even willen meedenken in het andere topic?

Cordoba

Forumguru
@SFCG1.2 Ik koppelde je andere topic niet direct aan dit topic, dus vandaar dat ik in 1e instantie je opmerking niet begreep. Als ik al je problemen zo lees, krijg ik toch wel de indruk dat je garage niet de allerbeste is, zonder dat ik ze echt de fout in zie gaan. Mij bekruipt vooral het gevoel dat een goede analyse (en het verhelpen) van het echte probleem de Fabia toch snel weer een plezierige auto moet maken.

Bovenaan Onderaan