'Honda Civic Tourer ruimer dan Octavia Combi'

sitechris

Donateur
Heb ook niets met Honda, wel cool vind ik die atmo VTEC blokken die je tot 8000 RPM kan doortrekken. Helaas zijn die ook een uitstervend diersoort.

Der Einser

Forumguru
Waren dat die oude CRX blokken van heel vroeger.
Waren geloof ik 160pk toen al.
Dat vond ik toen ik 18 was ook echte stoere bakkies en snellll

E

Ex-lid 2926

Of je ze nu mooi vindt of niet, een Honda is wel een kwaliteitsauto. De Civic koper zal niet vallen voor een Octavia en andersom vermoedelijk ook niet. De huidige Civic hatchback heeft ook een grote kofferruimte en een geniale klapconstructie van de achterbank. Maar Honda heeft wel een beetje vals gespeeld. Geen reservewiel namelijk. En dat scheelt dus liters bagageruimte.

Joske

Forumguru
Klopt, maar wel duur in onderdelen vind ik.. Maar dat zou de kwaliteit ook mede kunnen verklaren natuurlijk :)

Of je ze nu mooi vindt of niet, een Honda is wel een kwaliteitsauto. De Civic koper zal niet vallen voor een Octavia en andersom vermoedelijk ook niet. De huidige Civic hatchback heeft ook een grote kofferruimte en een geniale klapconstructie van de achterbank. Maar Honda heeft wel een beetje vals gespeeld. Geen reservewiel namelijk. En dat scheelt dus liters bagageruimte.

Bij Skoda is dat niet anders , ook ik moest bij aankoop bijbetalen voor een reservewiel ipv zo'n waardeloze velgenvernielende spuitbus .
Honda heeft in ieder geval wél goede aftersales : een collega van mij had een lekkend rubber aan de achterklep na 6 jaar dus ver na afloop garantie - was bekend bij de dealer en werd na overleg met de importeur kosteloos opgelost :thumbsup: Met zoiets hoef je bij "onze" importeur dus niet aan te komen....

Bovenaan Onderaan