hoofdsteunen te klein voor scherminbouw

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pendragon

Donateur
@pendagron
@edk

pendagron - bedankt voor de tip maar toch niet voldoende ... he al hoofdsteuenen met ingebouwd scherm 9" gevonden ... echter wil weten wat er nog van opties zijn ...

Gaaf, wist niet dat er 9" waren in een hoofdsteun. Waar heb je die gevonden?

Pendragon

Donateur
2011 zijn we zelfs bijna.
Maar ondanks dat kinderen anders groeien (?) voeden de ouders ze op !!
En daar zit het punt en niet bij de kinders, die zijn deels te vormen ( afhankelijk leeftijd )

DIT IS DEELS :ot:

Dan ga ik 1 keer Off Topic reageren: je klinkt alsof wij, die wel schermpjes gebruiken onze kinderen dus niet goed opvoeden. Wat een nonsens. En nog wat, hou aub op met die !!!!!!!!! dat is namelijk erg 'drammerig'.
Sorry dat het pissig klinkt, maar ik voel me behoorlijk aangesproken als ik als ouder de titel krijg dat ik m'n kinderen niet goed zou opvoeden omdat ik schermpjes in de auto heb......echt nonsens. Ik kan me trouwens een groot ongeluk herinneren in een tunnel in Zwitserland waar de oorzaak was dat de vader (die moet rijden) z'n kinderen achter in de auto rustig moest krijgen en daardoor niet goed oplette. En nog wat, 1 van m'n kinderen heeft ook nog een Nintendo Dsi XL, ook super voor achter in de auto (met lange afstanden). Lang leve de moderne techniek :D

EdK

Forumguru
Dan zal ik je vanaf heden vertellen dat als ik op de man speel de naam erbij zet
Deze tekst is puur een mening en totaal niet persoonlijk bedoeld en zodoende hoef je zeker niet persoonlijk op te vatten.

Dus ga naar de WC en raak je pissigheid daar even kwijt..
Ik heb puur mijn opvatting neergezet zoals jij en anderen hun mening hierover, en dat deze niet eenduidig zijn dat komt omdat we mensen zijn.
Dus de volgende keer als je een tekst opvat zoals nu , vraag dan even hoe ik mijn tekst bedoel ? ( andere benadering ) dan meteen over de pis te geraken !

En sorry dat ik in jou ogen de !!!!!!!!!! teveel gebruik maar die zat erop toen ik 20 jaar terug mijn toetsenbord kocht, en tsja dan gebruik ik hem ook !

maar no hard feelings hoor.

Pendragon

Donateur
De discussie over wel of geen schermpjes was toch echt begonnen tussen jou en mij, dus lijkt het me duidelijk dat ik me aangesproken voel. En jij vind de schermpjes niks, dus koop je die niet, duidelijk, maar een opmerking als: de ouders voeden ze op in combinatie met het onderwerp in dit topic geeft toch duidelijk aan dat je vind dat het opvoeden met schermpjes in de auto niet ok is en daar reageerde ik op.

Voor mij ook geen hard feelings hoor, maar met een paar !! minder komt het een stuk vriendelijker over en niet zo van, wat ik zeg is waarheid en wat de ander zegt niet. Dat is het gevolg van die !! Misschien niet zo bedoeld, maar komt wel zo over.

Goed, weer over tot de orde van de dag en on-topic :)

EdK

Forumguru
Onthou het goed voor eventuele andere uitspraken in de toekomst.
Ik zal nooit bewust iemand kwetsen
Zal een eigen mening hebben over bepaalde dingen maar deze nooit iemand opleggen.
Maw mbt de schermpjes, dat is hoe ik zelf hierover denk en als een ander daar anders over denkt dan is dat zijn keuze, die ik respecteer. Maar dan blijf ik mijn eigen mening hierover wel houden.

Dus mocht ik in jou ogen in de toekomst het gevoel geven dat ik je onterecht aanval of bemoei in een opvoedingskeuze.
Geef me dan maar een PM met de vraag hoe ik het geschrevene bedoel !

En nu verder met de avond, en zeker on topic !!

vincefra

Actief lid
man man ... zo'n eenvoudige vraag en zoveel emotionele antwoorden ...

Nu ik ben er uit ... losstaand of het al dan niet een juiste keuze is om schermen te hebben voor de kids ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan