hoogte is gemeten tot onderkant derde remlicht. andere rode yeti nog niet gezien. is dat ook een arctic en waar komt die in de buurt. kan ik hem daar ook mee vergelijken.
Je hebt hem dus alleen aan de achterzijde gemeten, dus mogelijk zijn het slechts 2 veren die iets lager zijn geworden. Tot nu toe reageerde iedereen op 4 stuks, vandaar ook de flauwe opmerkingen
Misschien is het wel gewoon een kwestie van "zetten" geweest, nieuwe veren in nieuwe rubbers die tijdens de eerste kilometers hun uiteindelijke stand gaan aannemen, ik heb nooit gemeten dus weet ik niet of mijn Yeti misschien ook niet een paar cm. hoger was bij aflevering. Het enige wat ik nú weet is dat de auto nog steeds iets voorover staat (het kontje is dus iets hoger dan de voorzijde) en dat de bodemspeling gewoon is wat hij hoort te zijn.
Met belading en een caravan er achter zakt hij iets in maar de hele combinatie staat dan nog steeds mooi recht, en dat zie ik ook wel eens anders. (off-topic: Het heeft alleen een flinke knauw gegeven in het gemiddelde gebruik, die 1 op 7 met caravan :icon_smile_dead
De Yeti op de folder staat trouwens naar mijn idee wel iets extremer voorover dan de mijne, dus misschien is die van mij ook wel lager dan bij aflevering.
Je vergelijk met een showroomnieuwe auto is misschien niet helemaal reëel, ik zal straks de hoogte van mijn Yeti even opmeten.
Als bij jou ook de bodemspeling nog volgens specificatie is, zie ik het probleem niet zo, dan was hij bij aflevering gewoon nog iets te hoog.