How to rapid spaceback RVS voetsteun, instaplijsten en RVS pedalen

jaco

Actief lid
bedankt voor je antwoord.
ben bij de dealer geweest waar ik mijn rapid koop en hij zet de instaplijsten en chrome sierlijst op de voorbumper er kosteloos voor mij op. Goeie service vind ik.

Kogamyata

Senior Member
@Joske Hallo,

Niet om azijn te pissen hoor. Maar ben jij bij die pendaal en pedaal rechtzetting, MEN niet vergeten? Bij ons moet dat er altijd tussen. Hihihihahaha.
En eh fouten maken is menselijk. Hij of zij die niet in staat is tot 't maken van fouten, is immers tot niets in staat!

Hij heeft 'n ontegenzeggelijke super mooie auto. Zeer geslaagd.

Groeten,
Joop.

Altos

Banned
Zo'n mooie setje he, hopelijk zie ik je een rijden in ehv...ff genieten.
kom er vaak, mijn broertje woont daar.

servies

Forumguru
Ik heb de pedalen inmiddels ook geplaatst bij mij... Maar :sterretjes: :mad::nailbiting: wat ging het gaspedaal moeilijk...
De rem en de koppeling had ik er ieder binnen een minuut op.
Het gaspedaal ben ik bijna een uur mee aan het prutsen geweest, ik had naderhand goed last van m'n vingers/handen door de kracht die je moest zetten in de beperkte ruimte die je hebt...
Die voetsteun, welk artikelnummer is dat?

Ridley

Forumguru
@servies tip om te bestellen via de afhaalchineenees. Ik heb zelf OEM, maar voor mijn pa en @Der Einser heb ik besteld via AliExpress en dit ziet er identiek uit. Kosten waren 15 euro ongeveer. Terwijl ik zelf 80 heb betaald

zoeken op golf mk7 pedals

Voorbeeld: http://s.aliexpress.com/meI3qIRz
Car Pedals Cap Foot Rest Cover Accelerator Brake Clutch MT AT For Volkswagen VW Golf 7 GTi MK7 2013-14 Skoda Octavia A7

@Zwollie1970 deze passen ook op de O3

paultie

Forumguru
Zouden deze ook op de S3 passen? Ziet er volgens mij wel naar uit. Pendalen voor de O3 en S3 waren gelijk toch?

TurboT

Forumguru
Hier bij F3 met mat. Past gewoon super!

Bekijk bijlage 38580

@Ridley Vraagje mbt de deadplate. Normaal gesproken past dit over de bestaande mal van de octavia, golf etc. Deze zijn voorbewerkt en klik je het vast. De achterkant is namelijk niet glad. Hoe bevestig je het dan in de rapid? Er is geen bestaande opzetstuk.

Zo ziet de achterkant van de deadplate uit mochten er mensen geinteresseerd zijn.

Bijlagen

• IMG_1695.jpg
    IMG_1695.jpg
    231,6 KB · Weergaven: 32

Ridley

Forumguru
Ik heb alles afgezaagd wat nokjes betreft, alleen het nokje linksboven laten zitten (wat achter het zijschot valt). Vervolgens heb ik de onderkant voorzien van extreem sterke klittenband.

Voor montage een krant over de vloerbedekking gelegd, zodat je hem goed kunt positioneren. Als alles naar wens zit krant weg en flink aandrukken: komt nooit meer los!

Succes!

Bovenaan Onderaan