Ik had ook last van rimpels in het beeld heb er toen bij mijn O2 een filter tussen gezet op de plus toen geen rimpels meer.... nu bij mijn huidige O3 gewoon origineel aangesloten op de zekering van de achteruitrijcamera. En de canbusIk gebruikte geen extra filter ertussen nee.
Dat denk ik ookVolgens mij zit de fout in de 12v die je op het video signaal zet.
Volgens mij zit de fout in de 12v die je op het video signaal zet.
Waar haal Jij je 12v plus stroom vandaan? Voorin de auto en achterin de auto?
Ga er eens van uit dat hij helemaal niet hoeft aangesloten te worden !maar waar moet deze cam power output+ wél op aangesloten worden?
Volgens mij zit de fout in de 12v die je op het video signaal zet.
Vanaf de ruiten wisser moet je dus dat filter er tussen doen en dan je transmitter en camera en de transmitter aan de voorkant ook... draadloos is vragen om storingen...Ja dat denk ik ook waardoor ik d camera heb opgeblazen, maar waar moet deze cam power output+ wél op aangesloten worden?
Wat ik al heb uitgelegd als je die 6 meter video kabel gebruikt zitten deze er ook aan en kan je die gebruiken.... hoef je ook maar 1 filter te gebruiken....
Op de achterruitenwisser. Voordeel is dat de camera altijd aan is als de auto op contact staat.
Tijdens het vooruit rijden kan ik ook kijken en het beeld reageert sneller als je de auto in achteruit zet.
Vanaf de ruiten wisser moet je dus dat filter er tussen doen en dan je transmitter en camera en de transmitter aan de voorkant ook... draadloos is vragen om storingen...