Stephan27
Actief lid
Hey iedereen,
Ik zit met het volgende;
Best even de geschiedenis;
Ik heb een O1 van 1998 Motorcode AKL 1600 benzine.
Momenteel 190000 km
0p 155000 koppakking, koppeling, nokke-assensor, bougiekabels, lamba etc. Enfin alles gemaakt. Auto liep terug als een zonnetje.
Naar mate de tijd vorderde en ik veel stadsverkeer doe begon mijn auto te schommelen in zijn toeren. De carterontluchting is stuk en zie ook dat dat er olieresten zijn op de achterkant van de oliestop (allemaal kleine slangetjes). Hij heeft dit in het verleden ook reeds gehad toen gasklephuis laten reinigen en het was een tijd over, maar toen ging de calas stuk... Na de hele grote beurt was dit weer over maar het is terug verschenen en erger...
Ik heb 2 filmpjes gemaakt over het schommelen en uitvallen. Het uitvallen gebeurd eigenlijk elke morgen bij manoeuvreren als de motor koud is (precies of hij geen rolentie heeft) . Bij parkeren en etc word het erger. Bij een warme motor is het een heel stuk minder maar niet weg.
Ik heb hem nog niet aan de computer gehangen maar iedereen denk valse lucht of het gasklephuis.
Wie helpt meedenken?
In ieder geval bedankt !!
Grtz Stephan
Ik zit met het volgende;
Best even de geschiedenis;
Ik heb een O1 van 1998 Motorcode AKL 1600 benzine.
Momenteel 190000 km
0p 155000 koppakking, koppeling, nokke-assensor, bougiekabels, lamba etc. Enfin alles gemaakt. Auto liep terug als een zonnetje.
Naar mate de tijd vorderde en ik veel stadsverkeer doe begon mijn auto te schommelen in zijn toeren. De carterontluchting is stuk en zie ook dat dat er olieresten zijn op de achterkant van de oliestop (allemaal kleine slangetjes). Hij heeft dit in het verleden ook reeds gehad toen gasklephuis laten reinigen en het was een tijd over, maar toen ging de calas stuk... Na de hele grote beurt was dit weer over maar het is terug verschenen en erger...
Ik heb 2 filmpjes gemaakt over het schommelen en uitvallen. Het uitvallen gebeurd eigenlijk elke morgen bij manoeuvreren als de motor koud is (precies of hij geen rolentie heeft) . Bij parkeren en etc word het erger. Bij een warme motor is het een heel stuk minder maar niet weg.
Ik heb hem nog niet aan de computer gehangen maar iedereen denk valse lucht of het gasklephuis.
Wie helpt meedenken?
In ieder geval bedankt !!
Grtz Stephan