Joske
Forumguru
F88 zit op de stuurbekrachtigingspomp en zover ik mij kan herinneren zit die met 2 draden rechtstreeks aangesloten op het regelapparaat. Sluiting naar massa kan dus ergens in de bedrading zitten, maar meer kans in de schakelaar. De stekker kan je gewoon los laten liggen. Als het aan de schakelaar ligt zal de fout niet terugkomen, wel foutgeheugen wissen want een fout blijft lang zitten in het geheugen. De schakelaar is ervoor om het stationaire toerental niet te ver te laten zakken als het stuur in de uiterste stand komt, dus geen ramp als hij niet meer werkt.
Dat vertelt het wereldwijde internet mij
dit zegt Gerrit Speek:
http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-00557.html
Wat ik er uit afleid, is dat er een schakelaar op de stuurbekrachtigingspomp zit en dat deze waarschijnlijk kapot is. Deze schakelaar heeft "iets" te maken met je koppelingspedaal, dus dat zou je symptomen kunnen veroorzaken die je beschrijft. Maar voor alle duidelijkheid, dit is gewoon mijn persoonlijke analyse uit gegevens die je geeft en hetgeen ik op internet vind.
Ik denk dat een monteur, mss @Ronnie bijvoorbeeld, dit met zekerheid kan zeggen.
Dat vertelt het wereldwijde internet mij
dit zegt Gerrit Speek:
http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-00557.html
Wat ik er uit afleid, is dat er een schakelaar op de stuurbekrachtigingspomp zit en dat deze waarschijnlijk kapot is. Deze schakelaar heeft "iets" te maken met je koppelingspedaal, dus dat zou je symptomen kunnen veroorzaken die je beschrijft. Maar voor alle duidelijkheid, dit is gewoon mijn persoonlijke analyse uit gegevens die je geeft en hetgeen ik op internet vind.
Ik denk dat een monteur, mss @Ronnie bijvoorbeeld, dit met zekerheid kan zeggen.
Laatst bewerkt: