Is zoiets.... Dealer of autoshop(de betere) heeft het wel......Weet iemand meer over de V kabel, voor je antenne waar Ronnie het over had?, heeft iemand er een foto van toevallig???
Ik was er nog.... 't is gewoon een (fakra, dank chiel, ik kwam er niet meer op) verloopstekkertje of snoertje, kan zo achter de radio weggestopt worden.
Volgens mij staat achter in het instr. boekje van de radio een exact bedradingsschema, hier kun je dan controleren of de zaak goed is aangesloten.
+UB op de tekening is de geschakelde plus.
Ik was er nog.... 't is gewoon een (fakra, dank chiel, ik kwam er niet meer op) verloopstekkertje of snoertje, kan zo achter de radio weggestopt worden.
het gaat dus om pin 15, maar hoe herken ik de constante+, is dat de enige met 2 rood/gele draden
't is dus nog niet gelukt?ik laat vrijdag even de hoofdmonteur van Vepreda er naar kijken, en even de constante+ op de goede aansluiting plaatsen.
@Hetzer, om even op je laatste twee posts te reageren,
1) alle geposte aansluitdiagrammen laten zien dat het om pin 13 en 15 gaat, niet pin 16. dat is iets voor diefstalbeveiliging. goed dat je de draden niet hebt gewisseld.
2) het is niet alleen de constante+ 12V, juist de voeding van het contactslot geeft perfect aan wanneer je je auto gebruikt of niet (12V resp 0V), en dus of de radio uit kan.
als je er zelf niet zeker om bent is het goed iemand anders er even naar te laten kijken.
heb je wel een draad op de pin13 (die waar +UB staat) ???