HULPKREET - Jullie hulp hard nodig !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tallguy

Forumguru
Nee, wel meegereden, maar het stuk van huis naar Profile was lang genoeg om het euvel te laten verdwijnen. En om zomaar m'n aauto achter te laten is ook niet handig. Het is ook geen wet van meten en persen dat het de volgende keer meteen weer de kop op steekt.

Kromme schijven hadden ze 1,5 week geleden bij de beurt wel moeten ontdekken lijkt me.

Nog niets gehoord vandaag trouwens. Ik ga maar weer eens mailen
frown.gif

japiejo5

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Kensei</font><hr />

Kromme schijven hadden ze 1,5 week geleden bij de beurt wel moeten ontdekken lijkt me.

[/ QUOTE ]

weet je dat HEEL zeker,...

Tallguy

Forumguru
Dealer is goed, heb ze ook zelf gevraagd de remmen na te kijken. En het gebeurd met een "koude" auto. Volgens mij kunnen schijven dan niet van invloed zijn....toch?

smg

Lid
@Kensei: [Wikipedia mode on] De uitdrukking is 'Het is geen wet van MeDen en PerZen': een wet die werd uitgevaardigd in het rijk van de Meden en Perzen (rond 500 v. Chr.) moest worden uitgevoerd en kon niet worden herroepen. Zo ook de wet die Xerxes uitvaardigde om alle Joden te plunderen en te vermoorden. Totdat Xerxes er achter kwam dat hij zelf met een Joodse getrouwd was (de slimmerd). Herroepen kon niet, maar wat wel kon was alle Joden waarschuwen zodat ze zich konden verdedigen. Ziehier de oorsprong van het Poeriemfeest. [/wikipedia mode off].

Niet dat je verder bent geholpen met deze kennis, maar het is toch leuk om te weten.

Tallguy

Forumguru
UPDATE: Na lang heen en weer gebel waarbij ik de diverse partijen aanstuurde (leasemij, Goodyear en Profile) is het nu zo afgesproken dat na mijn vakantie de wagen naar Profile gaat. Dan komt Goodyear onderzoeken of ze wat kunnen vinden. In de tussentijd krijg ik een vervangende auto (mijn werktijden zijn nl vroeger dan die van Profile en ik vertik het hiervoor een 1/2 vrije dag op te nemen).
Of Profile\Goodyear dan iets vind weet ik niet, dat is dan hun feestje.
Mij gaat het erom dat ik niet nog eens 3 winters ermee door hoef als het niet hoeft.

In iedergeval toestemming van het geheel van de leasemij, dus dat zit snor en da's ook een van de belangrijkste spelers.

Occi is mooi opgepoetst en staat te glimmen van trots dat hij morgen helemaal naar Oostenrijk mag rijden
smile.gif
't is zo'n schatje die auto van me hehe
471.gif

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
Zijn s'morgens je remschijven niet verroest? Want dan zou het kunnen dat je rem even blijft hangen en na een paar keer remmen zijn je schijven weer roestvrij.

Fijne vakantie.
Marcel

Tallguy

Forumguru
Update hierover. Nadat ik terugkwam van wintersport de leasemij gebeld. We zouden nl de auto laten testen met de Goodyears (zie post van mij hierboven). Omdat de winter zo'n beetje is afgelopen (was ie uberhaupt wel begonnen?) hebben we besloten de zomerbanden er maar weer onder te zetten en komend winterseizoen opnieuw de zaak te bekijken.

Wel ben ik blij met de zomerbanden (225/45R17). Kan je toch weer beter bochtenwerk mee doen :tongue:

!Škoda!

Actief lid
Update hierover. Nadat ik terugkwam van wintersport de leasemij gebeld. We zouden nl de auto laten testen met de Goodyears (zie post van mij hierboven). Omdat de winter zo'n beetje is afgelopen (was ie uberhaupt wel begonnen?) hebben we besloten de zomerbanden er maar weer onder te zetten en komend winterseizoen opnieuw de zaak te bekijken.

Wel ben ik blij met de zomerbanden (225/45R17). Kan je toch weer beter bochtenwerk mee doen :tongue:

Hoe is dat verder afgelopen met die winterbanden?

Als ik het nog een keer lees, is het niet zo dat de banden goed zijn, maar dat je last hebt van de bekende bokkende koppeling? Ik heb dat ook een beetje, en inderdaad lijkt het erop dat dan je banden doorslippen. (inderdaad het meeste merkbaar bij bepaalde temperaturen). Volgens mij snel te constateren door even je zomerbanden erop te zetten (al is het alleen maar voor).

Tallguy

Forumguru
wow, heren...dat is een oud topic onder het stof te voorschijn halen :)

Het lag allemaal idd aan een bokkende koppeling (ook daarvan is een draadje door mij aangemaakt). Resultaat na veel soebatten: nieuwe koppeling en 't probleem is weg.
Had ook nog last van een niet cq slecht uitgelijnde auto, dus beide voorbanden naar z'n knoppen eind 2007 en 2 achterbanden die afgekeurd worden als mijn zomderbanden in maart/april er weer onder gaan. Dit omdat die "extreem gecupped" waren door de slechte uitlijning.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan