Hydraulische klepstoters

VEEJAY

Forumguru
Zo zie je maar weer dat een reparaties bij een dealer geen extra zekerheid ergens op geven. En na alle kosten die je hebt gemaakt is het natuurlijk wel zonde om hem daarna weg te doen. Of zou je meer terugkrijgen bij inruil als je de reparatiebonnen erbij doet?

Roomsterke

Nieuw lid
Hallo,
Nog effe een update. Ik heb hem terug!! mijn roomster. Heeft me wel wat geld gekost. Na 3 weken en veel frustratie heb ik een mail gestuurd naar de directeur van Skoda import van België. Toen is alles vlug gegaan!
De garage belde om te melden dat de auto een nieuwe motor en een nieuwe turbo nodig had. Skoda zou de helft van de kosten op zich nemen. De kosten die gemaakt waren met de poging de wagen te maken, moesten we niet betalen en de kosten van de nieuw oliepomp en de distributieriem werden van de factuur afgetrokken. Het totaal van de factuur zou 2340 euro zijn. Veel geld voor een auto die nog maar 5 jaar oud is, maar beter dan niks!
We hebben nu een skoda met nieuwe motor en turbo en hopen hier nog wat jaar mee te kunnen rijden.
We hebben ook 2 jaar garantie gekregen op de motor. Nu afwachten of we meer geluk gaan hebben!
Dank jullie allemaal voor de hulp en steun!!! groetjes,

peperskoda

Forumguru
Fijn voor je dat het probleem adequaat is opgelost. Toch blijf ik wel nieuwsgierig wat er met de oude motor aan de hand was... Helaas komen we dat nu niet meer aan de weet. Ik wens je nog veel veilige en plezierige kilometers toe.

Bovenaan Onderaan