Iconische Porsche 911T

StefanN

Forumguru
Beetje off topic.... kwam vandaag op de a20 bij rottedam een porsche tegen met Belgisch kenteken FB-1......
Is dat een bekende in het zuiden??? Alleen 2 letters en 1 cijfer zie je niet vaak

groet Stefan

Frank

Forumguru
Sinds een tijdje kan je (als je 1000 of 2000 euro over hebt), je eigen plaat kiezen.

StefanN

Forumguru
Sinds een tijdje kan je (als je 1000 of 2000 euro over hebt), je eigen plaat kiezen.
Dat had ik wel al begrepen maar zit je niet vast aan een aantal karakters dan?
Of ben je dan echt helemaal vrij in je keuze?

groet Stefan

Frank

Forumguru
Je bent relatief vrij. Ik weet niet of bv "S" mag, maar 2 letters heb ik al gezien, en dingen als "MARIETTE" mag ook

MarcoO2

Forumguru
Heerlijk rijden daar he. Met de dsg is dat geweldig, vind ik. Je geeft menige handbak het nakijken tussen de haarspeldjes ;)
Klopt, de wegen zijn daar heerlijk - en prima asfalt. We hadden de hele dag in het Belgische deel gereden: drama. Met name mijn Alfa stuiterde alle kanten op op dat idioot slechte asfalt. In Luxemburg is het dan een verademing.

Ik moest inderdaad flink aan de bak in de Spider qua schakelwerk, maar dat had ik er graag voor over - heb geen seconde aan mn DSG gedacht :D

Baphi

Forumguru
Dit is mijn favoriete klassieker!! Mocht onze bus ooit weg gaan dan komt deze luchtgekoelde (als ik het me dan kan veroorloven) er zeker voor in de plaats! Maatje van me heeft een '69-er 911S targa en dat rijdt zoooooo lekker mechanisch!! Ach ik kom met onze klassieker redelijk in de buurt (motor achterin, luchtgekoeld, boxer.... :lezen:)

Bovenaan Onderaan