Ik héb onlangs nog een loterij gewonnen - maar die pot Ben & Jerry ijs zal de prijs van zo'n Porsche toch niet helemaal dekken, vrees ik...Als ik de loterij had gewonnen, had ik nu die Porsche gehad
Dat had ik wel al begrepen maar zit je niet vast aan een aantal karakters dan?Sinds een tijdje kan je (als je 1000 of 2000 euro over hebt), je eigen plaat kiezen.
Zo heb ik al eens een BMW X6M gespot met kenteken XXXXXXXXSinds een tijdje kan je (als je 1000 of 2000 euro over hebt), je eigen plaat kiezen.
DuidelijkJe bent relatief vrij. Ik weet niet of bv "S" mag, maar 2 letters heb ik al gezien, en dingen als "MARIETTE" mag ook
Klopt, de wegen zijn daar heerlijk - en prima asfalt. We hadden de hele dag in het Belgische deel gereden: drama. Met name mijn Alfa stuiterde alle kanten op op dat idioot slechte asfalt. In Luxemburg is het dan een verademing.Heerlijk rijden daar he. Met de dsg is dat geweldig, vind ik. Je geeft menige handbak het nakijken tussen de haarspeldjes
dat word dan het begin van de scheiding........Omruilen? Omruilen? Erbij nemen, uiteraard
Daar hou je alleen een lekkere bek aan over....Ik héb onlangs nog een loterij gewonnen - maar die pot Ben & Jerry ijs zal de prijs van zo'n Porsche toch niet helemaal dekken, vrees ik...