iemand ervaring met RNS look-a-like

De betaling loopt via PayPal, over de support kan ik niet oordelen heb ik geen ervaring mee. Op vragen reageren ze in het algemeen wel erg snel. Al lijkt er soms een miscommunicatie te zijn door de Engelse taal.
Je kunt een ongeveer gelijkwaardige RNS bij Tunex.nl kopen. Je kunt de RNS dan niet samenstellen zoals je zelf wilt en de interface van de RNS is minder mooi (wel picture in picture en verlichting instelbaar rood/groen). Via E-Bay en marktplaats worden ze ook vaak aangeboden.

Albs

Lid
@weertenaar: hoe lang heb jij die CY-7088 inmiddels ?
En hoe snel heb je hem in huis als je hem daar bij Fanny besteld ?

Ik heb mijn RNS sinds mei 2010, dus ongveer 10 maanden.

Verzenden gaat erg snel. Die van mij was ongeveer 3 dagen onderweg. Alleen duurde het nog een week nadat ik betaald had om hem naar mijn specificaties te maken, de nieuwe software voor OPC en groene verlichting te plaatsen. Uiteindelijk dus na betaling binnen 2 weken in huis.

@weertenaar: hoe lang heb jij die CY-7088 inmiddels ?
En hoe snel heb je hem in huis als je hem daar bij Fanny besteld ?

Albs

Lid
Zo, ik heb zojuist de knoop door gehakt en Fanny een mailtje gestuurd dat ik er eentje wil bestellen.
Eens zien hoe dit afloopt :smirk:

Albs

Lid
Nou, vandaag kreeg ik de proforma invoice en ik heb net het geld overgemaakt via Paypal.

Spannend :grin:

namleop

Actief lid
Zojuist even op hun site gekeken, het apparaat ziet er op zich goed uit.
Ik ben wel erg benieuwd of iemand weet wat er met deze producteigenschap wordt bedoeld::laugh:

9, Gold -wide color box can prevent equipment"s oxidation and cooking the heat fast.

Nog geen moment spijt idd en elke keer weer verbaasde blikken van passagiers in mijn auto als ze de mogelijkheden van mijn RNS ontdekken ;)
Dat Gold color is eoa coating aan de achterzijde op de heatsink. Heb hem er maar bijgenomen, omdat deafwerking meteen ook iets mooier leek op het plaatje, maar geen idee of het nou echt werkt....ik hoor iig geen mensen klagen die de optie niet genomen hebben.

@Albs: heb je doorgegeven dat je de Skoda variant wilt, met groene verlichting? Ik was dat nl. in eerste instantie vergeten te vermelden (en dacht dat de verlichting om te schakelen was, zoals bij andere types)

Albs

Lid
Ja, ik heb er nog bij gezegd dat het voor mijn Skoda is, omdat op de proforma VW stond. Ik kreeg een mailtje terug dat ze een Skoda variant klaar zouden maken.
Ik moet er nog een front-paneeltje voor kopen denk ik ? Hij is smaller dan mijn Swing radio.

Ik had trouwens even het idee dat er met punt 9 bedoeld werd dat je er ook mee kon koken ...... maar dat zal hopelijk wel niet zo zijn :grin:

Albs

Lid
Klopt, frontje koste € 11,95
En de radio is ook al binnen. Vrijdag verstuurd en gisteren al afgeleverd. Nu nog ff inbouwen :)

E

Ex-lid 2926

Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen met dit apparaat en natuurlijk de foto's. Moet je nog een aparte GPS antenne monteren?

Albs

Lid
Vanavond heb ik hem ingebouwd; inclusief uithalen van de Stream koste het me een half uur. Viel me wel 3 uur mee :laugh:

Ik moet alleen het frontje er nog in drukken, maar dat doe ik pas nadat ik zeker weet dat alles goed zit. De ontvangst van de radio is namelijk nog pet, zal te maken hebben met die phantoom-voeding ..... eens kijken hoe dat zit.
Er zit een GPS-antenne bij, die heb ik boven de radio in de ruimte onder het vakje bovenin het dashboard gedrukt; en het werkt perfect. Waar mijn Tomtom een halve minuut nodig heeft voor een fix, heeft deze mijn locatie sneller dan dat ik er aan kon kijken.

Muziek vanaf een SD-kaartje werkt goed, mijn Desire is gekoppeld, dus tot zover ben ik blij.

Ik zal een foto maken als het frontje er voor zit. Bij het opstarten krijg ik trouwens het Skoda-logo in beeld :super:

Albs

Lid
De radio ontvangst is nu ook goed ...... ik had de stekker er niet ver genoeg ingedrukt ....... sja ...... :grin:

E

Ex-lid 2926

Ziet er erg goed uit. Nu maar hopen dat de Oosteuropese autokrakers en vaderlandse junks door hebben dat er geen RNS 510 of Columbus in zit. Heel veel plezier gewenst met deze knappe Chinese.

Albs

Lid
Dank je.
Ik zal er een plakkertje op doen als ik hem niet gebruik: Dit is een nepper !!! :grin:

Bovenaan Onderaan