brepus13
Forumguru
Stiekem ligt mijn voorkeur vooralsnog bij de Porsche. Het merk, het gevoel, de looks. Ik ben uiteraard op de hoogte van de onderhoudskosten die hier bij horen. Een IMS reken ik eigenlijk al bij een aankoop in. Tevens zou ik het onderstel ook doen om maar iets te noemen.
De Audi vind ik prachtig om te zien wel, het meest moderne ook wat mij betreft. Qua onderhoud kan die ook tricky zijn ivm Quattro en bijvoorbeeld het verstelbare onderstel ( magnetic ride ).
BMW heeft een hele stoere neus en ik vind de knipperlichten onder de logo’s aan de zijkant heel gaaf. Lijkt vooralsnog de goedkoopste in aanschaf maar ook bmw onderdelen zijn niet perse goedkoop.
heerlijk om met dit slechte weer internet af te struinen en te dagdromen.
De Audi vind ik prachtig om te zien wel, het meest moderne ook wat mij betreft. Qua onderhoud kan die ook tricky zijn ivm Quattro en bijvoorbeeld het verstelbare onderstel ( magnetic ride ).
BMW heeft een hele stoere neus en ik vind de knipperlichten onder de logo’s aan de zijkant heel gaaf. Lijkt vooralsnog de goedkoopste in aanschaf maar ook bmw onderdelen zijn niet perse goedkoop.
heerlijk om met dit slechte weer internet af te struinen en te dagdromen.