dj.verhulst
Forumguru
De nieuwe common-rail 2.0TDI schijnt er ook geen last van te hebben. Maar die is weer lastiger te tunen ivm de roetfilter. De 1.9 met 190pk is een heerlijke motor, maar ja die emissienormen he...
het is toch 110/143/170 ,, 190 heb ik niet van gehoord, wel dat er zo'n blok in een concept model zat ...
die emmisie eisen boeien niet zo ,, alleen roet word gemeten bij de apk
Welkom hier op het forum. jij bent behhorlijk bezig met tuning. klasse
Ik denk dat je de O1 bedoelt 1,9 tdi ?
de O2 1,9 van mij heeft een 6 bak. Daar komt volgende maand een chippie in van JD. die p520 ken ik die had ik in mijn Polovariant 1,9 150pk (110pk standaard) die ging als een raket. die zit in de pers daar kreeg ik nog een mooie 2500 eutjes voor had de 300k dik bereikt.
ik heb me destijd goed in gelezen hing rond in 3 forums
heb eens gekeken maar zag dat alleen golf 5 met 1,9 tegen meerprijs een 6 bak kregen in de prijslijsten van de O2 zag ik het nooit als optie staan ,, ook niet op de greenline modellen ...
heb wel eens overwogen om een 6 bak in te bouwen maar dat past echt niet , zou wel als ik een 105 pk 1.9 PD de 6 bak van een 130 pk model kunnen gebruiken.
ik wil nog wel een ander vast vliegwiel ,, en een sterker drukgroep en koppelingplaat ,, ik merk dat het gaat omdat ik relatief voorzichtig rij.