Ik denk, ik laat em toch maar tunen....

rhaak1991

Forumguru
Ik hoop toch niet al die PK's op de voorwielen te hebben. Wat zal dat een onderstuur geven. Enfin, in ieder geval een aardig stukje sneller als m'n rode Go. Wil er wel een ritje mee maken :D

rhaak1991

Forumguru
Zou jammer zijn. Kan me heel goed indenken dat je hier bij een stoplicht (o.a.) naast een snelle auto heel veel lol mee kan hebben... Of een willekeurige tiener met een Honda civic, Zeker als je er een grimeur voor laat zorgen dat je jezelf er 60 lentes jong uit laat zien. (indien nodig)

CDK

Forumguru
@Rosinfield, maar dan wél een verlaagde en getunede oude lullen auto ;) Kortom een heer op leeftijd die nog jong van geest is en zich niet door vooroordelen van anderen uit het veld laat slaan. :thumbsup:

oco1979

Forumguru
wilde bedoelen met stage 1,dat al dat vermogen nog op de baan moet blijven.
Tis te zien wat ze in het onderstel nog veranderd hebben.
Want met 510pk zal die nog in 3/4 doortrappelen,kan 1000pk in een wagen draaien maar als die niet deftig aan de grond blijven ben je geen moer mee.
Voldoende grip hebben.

Ze zouden beter voluit elektrisch gaan (1 motor/as), zoals Tesla.
Onnoemelijk acceleratievermogen + ecologisch verantwoord.

Noord26

Forumguru
Ze zouden beter voluit elektrisch gaan (1 motor/as), zoals Tesla.
Onnoemelijk acceleratievermogen + ecologisch verantwoord.
Ecologisch verantwoord? Enig idee wat het kost om een accu te maken aan milieuaanslag, om maar te zwijgen van de afbraak naderhand. En stroom wordt ook gewonnen uit het verstoken van in basis dezelfde brandstoffen als een auto met benzine/diesel/gas motor. ;)

Bovenaan Onderaan