Ik heb een Karoq gekocht

hemi24

Forumguru
@JeSko : precies mijn idee, mij leek het ook eerder een Style met sportstoelen en géén Sportline…

Toch een prachtige wagen zo met die velgen!

Sauce

Actief lid
Ben je zeker dat dit overigens een sportline is? Volgens mij niet, een sportline is zonder chroom en wat sportiever aangekleed. Heb je foto's van het interieur? Die handelaars plakken nl maar wat graag aanlokkelijke benamingen die niet kloppen bij hun geadverteerde auto's.

Nu je het zegt, dit lijkt inderdaad eerder op een Style uitvoering met 19" velgen optioneel.
Er stond ""Karoq Sport" in de titel.. dat zal dan niet accuraat geweest zijn. Niet erg, sportstoelen zijn niet echt mijn ding.
1735469028524.png

1735468772607.jpeg
1735468800685.jpeg

hemi24

Forumguru
Da’s inderdaad een Style.
Ik denk een vroege versie, in deze uitvoering met deze velgen vond je ze namelijk ook terug in de introductie folder…

EdZ

Donateur
En mét kunststof strips rond de wielkasten. Die zie ik niet zo vaak hier. Ik heb ze zelf geplakt (scheelt hopelijk weer wat beschadigingen bij krappe parkeerplaatsen), maar vond ze nogal aan de prijs. En ik zie een netje bij de passagiersstoel. Die moet ik ook eens zoeken...

Ja, ik wil die letters er af halen binnenkort. Wie heeft goeie tips hiervoor?
Idd wat @JeSko zegt. Ik heb het heel “krakkemikkig” gedaan met een föhn voor je haar, heel oud visdraad en een polijstopzetstuk (wel zo’n harde).
Heb het onder de carport gedaan, zolang de bende droog blijft is het prima.
Even opwarmen (wel oppassen dat het niet té warm wordt voor je lak) en dan visdraad er achterlangs is lange herhalende slagen. Weer opnieuw opwarmen en herhalen.
Ik heb er toen het logo eraf was eerst wat lijmverwijderaar opgespoten (alhoewel dat niet denderend werkte voor het eraf halen zonder polijstmachine) en daarna polijstopzetstuk op de schroefboormachine gedraaid. Kwestie van niet te hard drukken en “onder” de lijmlaag schuiven.
Zo gepiept, ik ben inclusief nieuw logo erop plakken iets meer dan uur bezig geweest. Maar daarin is ook de tijd berekend van ontvetten etc etc.

CORRECTIE; ik heb een caramelschijf gebruikt.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: EdK

PizzaPieter

Donateur
Kleine correctie op @GeeVeeDeeVee : hij heeft een caramelschijf gebruikt i.p.v. polijstschijf toen het teken eraf was.
De Glue&Tar remover heeft idd even tijd nodig en dan kan dat even botsen met de wil om het snel te doen.
Daarna ontvet met Gyeon Prep en plakken maar.

Bovenaan Onderaan