ik heb hem !!

Vanmorgen mijn o2 opgehaald.
wat rijdt hij geweldig lekker, zeker met die dsg, ongelooflijk.
volgens de dealer moet ik de eerste 800 km rustig aan doen. Dit zal niet echt meevallen, ben ik bang.

Zal er vanmiddag eens wat km's op gaan zetten.

Groetjes,

een hele blije tweety

Mau

Lid
Ik ben zeer jaloers, maar toch gefeliciteerd! Veel plezier ermee!

Wij willen graag een verslag van de eerste rij-ervaringen en eigenlijk ook wat foto's...

Suc6!

tot nu toe echt geweldig.
zal er deze week wat km's mee gaan maken en ik zal proberen om in het weekend een paar foto's te plaatsen.

ondanks alle (negatieve) berichten over de audience, vind ik dat er een zeer mooi geluid uit komt. misschien ben ik niets gewend, maar het valt zeer zeker niet tegen.

jullie horen nog van me.

groetjes,

tweety

Gefeliciteerd hoor,
Ik ben stik jaloers /forum/images/graemlins/blush.gif
Mijn O2 is vorige week op de band geweest dus is onderweg naar Nederland, hopelijk zonder wateroverlast.
Over een dikke week hoop ik ook te kunnen roepen, ik heb hem !!
Maar Tweety, veel rijplezier met je O2 !!! Hopelijk zul je er veel plezier aan beleven.

gefeli Tweety! Ik mag de mijne vrijdagavond gaan ophalen en dan zal ook ik Nijmegen onveilig gaan maken /forum/images/graemlins/smile.gif

moet nog rustig aan doen, maar je voelt toch wel erg goed dat er VEEEEEEEL meer in zit. Toch een beetje uitkijken voor de plaatselijke sheriff.

gr,

Wullum

Actief lid
leukleukleuk!
Volgens mij hebben ze een hele trein vol 2.0 tdi dsg Octies afgeleverd, ben vandaag door dealer gebeld dat de mijne ook binnen is! Morgen effe gaan kwijlen /forum/images/graemlins/super.gif

Ik weet uit eigen ervaring hoe blij jij moet zijn !
Wacht maar tot je die eerste 1500 km erop hebt zitten.. Dan moet je eens voluit de "S"-stand gebruiken... /forum/images/graemlins/super.gif

kan nu al niet wachten tot hij in "S" mag met het gas pedaal helemaal naar beneden. Kost me al moeite genoeg om niet boven de 3000-3500 rpm te komen.
moet gelukkig iedere dag minimaal 150 km rijden om naar mijn werk te komen, dus het gaat redelijk snel.

tot snel maar weer

zo, vanmorgen eerst maar even een fotootje gemaakt, zodat jullie 'm ook kunnen zien ...

Bijlagen

• 24836-P4082006.JPG
    24836-P4082006.JPG
    85,4 KB · Weergaven: 38

SkodaMan

Actief lid
Heel vet Tweety!

Vertel eens wat meer over je O2. Misschien kun je ook je profiel wat aanvullen.

Wat voor een uitlaatstukken heb je er op zitten /forum/images/graemlins/confused.gif

de uitlaat sierstukken heeft de dealer er voor me opgezet. Deze komen van Milotec. Heb ook de ringen voor de climatronic van Milotec er op zitten.
Verder heb ik type- en motoraanduiding eraf laten halen (leuker effect op de snelweg als je voorbij komt zetten /forum/images/graemlins/wink.gif)

voor de rest is de auto zoals omschreven in mijn "signature"
of wilde je verder nog iets weten?

groetjes

Bovenaan Onderaan