ik heb hem !!

SkodaMan

Actief lid
Cool. Ziet er goed uit /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif.

De uitlaat van een 2.0 Diesel zijn toch twee naar beneden gebogen pijpjes? Heeft de dealer ze afgezaagd of zo?

___JC___

Forumguru
Hebben ze bij mij ook gedaan vorige week zaterdag.
Komt die gozer naar me toe:
"Ehhh.. bij het zagen zijn we in je achterbumper geschoten dus er moet een ander op!"

/forum/images/graemlins/shocked.gif

" 1 april"

/forum/images/graemlins/smirk.gif

Tallguy

Forumguru
Mijn O2 is, als ik het mag geloven, ook binnen!
Net even langs de dealer gereden (je weet tenslotte maar nooi /forum/images/graemlins/smile.gif )
Stond een zilverkleurige O2 TDI (6-bak). Auto had Xenon verlichting, sportpakket, ESP en geen MaxiDOT.
Precies de auto die ik besteld heb /forum/images/graemlins/smile.gif

Morgen maar eens de dealer bellen en checken of het idd de mijne is. Zo ja, dan kan ik meteen de spullen aanleveren die hij moet inbouwen.

Tallguy

Forumguru
Woei!!

Het is inderdaad mijn nieuw auto! Even erin mogen zitten van de dealer om de auto aan z'n nieuwe baasje te kunnen laten wennen /forum/images/graemlins/smile.gif

Alle spullen die ingebouwd moeten worden meteen afgeleverd (Parrot BT carkit, Pioneer radio en mijn Brodit PDA houder met GPS muis). Meteen gevraagd of de dealer de GPS muis (vanwege TMC) wil aansluiten op de buiten antenne voor beter ontvangst.

Ook lijstje in z'n handen gedrukt met "things-to-do", zoals de anti-carjacking aanzetten, sleutel eruit=deuren weer open, de coming-home timer op 10sec laten zetten, dubbele sieruitlaat laten monteren en...geen reclame op de auto!
Tevens laten weten dat Milotec die mooie chromen ringen heeft voor de climatronic, daar wist hij al van.

Bovenaan Onderaan