Valt nogal mee, vind ik. Nou zal mijn dieselmotor mogelijk iets zwaarder zijn (?) dan een tsi wat enig verschil zou kunnen maken, maar met een beetje normale rijstijl merk ik ook op natte straten geen doorslipneigingen terwijl ik wel gewoon vlot met alle andere verkeer kan meekomen. Hij is trouwens ook niet gebouwd voor stoplichtsprintjes...Resultaat: snel slippende voorwielen
Nu maar wachten tot ik de auto vol kan laden en de vouwwagen er achter kan hangen. Bedankt voor jullie adviezen
Niet te lang mee wachten s.v.p. Als het kan voor zaterdag even proefrijden op die manier.
Heb je dus nog één dag tijd.
Dan je bevindingen hier even posten.
Kan ik beslissen of ik de mobiele woon / slaapkamer met de Fabia ga ophalen, of toch met de oude tractor die mijn pa heeft achtergelaten.
Laat die tractor maar staan, hoor...Kan ik beslissen of ik de mobiele woon / slaapkamer met de Fabia ga ophalen
Klopt het was niet de meest lange rit, dat gaan we van de zomer wel mee maken. Maar de Scenic die had (met de aërodynamica van een baksteen) deed op z’n sloffen 7,1 liter (bij 120). Had meer van het diesel motortje verwacht (gehoopt)Was misschien niet zo'n lange rit?
Anders de remmen van de klapkar checken, en de wiellagers, evenals de bandenspanning.