Ik heb weer prijs!!!!

M1K3RsZ

Actief lid
he pik
nog van harte met t vrouwtje natuurlijk!!!
maar ik zou voor de rs bumper gaan aangezien je achter ook die rs look heb.
en mijn persoonlijke mening is dat je een andere bumper ook gelijk aan skirts moet denken, anders is het het net niet
en plakken van de kap gewoon zelf weer doen

haha ik denk ook eerlijk gezegd dat ik binnenkort een Rs Achterbumper te koop heb :D
Want ik heb me zinnen gezet + vrouwtje overgehaald om een full bodykit erop te knallen!! :D:D:D
Denk dat dit em wordt. Wat denken jullie?!

front-bumper--and--s-d6ef1.jpg rear-bumper-skoda-fa-220fb.jpg

Ja tuurlijk ga ik hood zelf doen maar goed ik moet gewoon ff een offerte hebben voor de verzekering, Les kan jij die regelen?

leslee

Forumguru
yo mike,
ik zal ff kijken of ik de bon nog heb van mijn motorkap.
wat betreft de kit. vind de voorbumper en side-skirts wel netjes.
de achterbumper is voor mij iets minder vanwege de divusers (of hoe je dat ook schrijft)
tis ook geen geheim dat ik meer van de clean look hou.
die eye brows onder de koplampen zijn wel grappig, beetje jammer dat die weer niet op hun site staan

Cordoba

Forumguru
Mike, voor het wrappen kun je gewoon een offerte laten maken (ook als je het zelf doet), je zal dan waarschijnlijk wel iets moeten betalen voor het maken van de offerte. Misschien dat je een deal kunt maken, dat je de wrapfolie besteld via het bedrijf dat je helpt met een offerte. Er was toch een forumlid met een eigen wrapbedrijf, die hier foto's heeft geplaatst van een Superb? die ie matbruin had gewrapt, misschien kan die je helpen. Andere mogelijkheid is, dat de schadehersteller ook de prijs voor het wrappen meeneemt in de schade.
Ik denk dat je gewoon vooraf dergelijke zaken moet regelen, om te voorkomen dat de schade-expert je opscheept met een vervelende verrassing.

Wat de nieuwe kit betreft: hij doet mij erg denken aan de 'steekzakken-bumpers' voor de Seat Leon.:uitlachen: Die bumpers lijken heel wat, maar als je ze beter bekijkt, krijg je gegarandeerd kramp: roosters die open lijken en voor bijvoorbeeld een goede luchtflow langs de remmen lijken te zorgen, blijken bij iets beter kijken gewoon een dichte vlakke plaat, met daar een rooster op. (leverde mij de 1e keer buikkrampen op van het lachen)

M1K3RsZ

Actief lid
die eye brows onder de koplampen zijn wel grappig, beetje jammer dat die weer niet op hun site staan

je moet ook niet op hun site kijken joh heb ze wel al ergens anders gezien heb verschillende sites gevonden uit Tsjechië waar je voor een habbekrats zowel orginele en after market spullen kan bestellen :D
Ja ik zelf zat ook te twijfelen over de achterbump maar goed als ik dan toch de voor en zijkanten ga halen dan maar een bijpassende achterkant

M1K3RsZ

Actief lid
Bedankt voor de tip zal de wrapper eens opzoeken , weet je ik ken ook een bedrijf hier in den haag maar weet dat deze alleen door de weeks open is en dan heb ik zelf zo verdomde weinig tijd.
Wat betreft de steekzakken begrijp ik wat je bedoeld maar denk dat deze bumper toch wel iets voor mij zal zijn. Weet je meestal pas als je het binnen hebt, maar goed. ben nog aan te rondsnuffelen.
heeft er iemand nog andere suggesties?

M1K3RsZ

Actief lid
Ja Les , ik weet het wil ook eigenlijk net zoiets zoals ji hebt, gewoon een leuke showbak, je weet dat ik dat ook leuk vind!! :D
Ja had deze bodykit ook gezien maar ben niet helemaal weg van de skirts en huge gat in achterbump.

leslee

Forumguru
ja ik snap wat je bedoeld.
je kan natuurlijk ook gewoon zelf een kit samen stellen die bij elkaar past.
mijn skirts horen ook van origine niet bij deze kit.
eye brows heb ik ook gevonden maar zie nu pas dat ik daar niks aan heb met die dagrijverlichting :(

M1K3RsZ

Actief lid
eye brows heb ik ook gevonden maar zie nu pas dat ik daar niks aan heb met die dagrijverlichting :(

hahaha je kan niet alles hebben ;)
maarre wanneer zien we elkaar weer eens?! Heb je niet nog een meeting binnenkort?! of iets?!
Moet wel is me wagen gemaakt zijn.

Trouwens iemand nog intresse dalijk in een rs bumper?
Zacht prijsje ;)

M1K3RsZ

Actief lid
Update!!!
Had samen met de garage(vriendje) de proforma opgemaakt voor de Schadeexpert, we hadden em al iets opgeschroefd naar 2000€

Werd de garage vandaag gebeld dat hij een andere berekening had gemaakt en dat hij die van ons te laag vond.
Hij doet er nog eens 500€ bovenop.:laugh:

Dit heb ik nog nooit meegemaakt!!!
Hoop dat het er snel is zodat ik me wagen af heb voor de Meeting!!!

djmshell

Senior Member
Kijk das nog eens een meedenkende schade expert, (Waarschijnlijk ook een echte auto liefhebber???)

Ik hoop echt dat je bak weer klaar is voor de Meeting. Ik ben erg benieuwd om hem in het echt eens te bewonderen.:smiley29:

EdK

Forumguru
Mocht je je bezwaard voelen met die extra €500,00 ik heb nog wel een prive banknummer waar het naar toe gestort mag worden hoor.

M1K3RsZ

Actief lid
Mocht je je bezwaard voelen met die extra €500,00 ik heb nog wel een prive banknummer waar het naar toe gestort mag worden hoor.

Hahaha nou als ik er zelf geen goede bestemming voor had gehad , had ik wel om je nummer gevraagd ;)

Heb hier nog wel wat te verbouwen thuis aangezien mijn vrouwtje een dikke buik aan het krijgen is!!!!

EdK

Forumguru
Hahaha nou als ik er zelf geen goede bestemming voor had gehad , had ik wel om je nummer gevraagd ;)

Heb hier nog wel wat te verbouwen thuis aangezien mijn vrouwtje een dikke buik aan het krijgen is!!!!

Dan wordt het hoog tijd dat je haar op dieet zet als je je daar aan stoort ! :worshippy:

Maar even serieus, gefeliciteerd en hoe lang moet je nog wachten op het dierbaarste wat je je kunt wensen ?
Wachttijd nog langer of korter dan de levering van een Skoda ?

M1K3RsZ

Actief lid
Dan wordt het hoog tijd dat je haar op dieet zet als je je daar aan stoort ! :worshippy:

Maar even serieus, gefeliciteerd en hoe lang moet je nog wachten op het dierbaarste wat je je kunt wensen ?
Wachttijd nog langer of korter dan de levering van een Skoda ?

Hahahaha!!! We zijn nog niet zover, maar wel heel blij!
nou de levertijd van ons mooiste is nog zo'n 6 maanden dus ik denk dat het sneller is dan een Skoda levering!! :tongue:

EdK

Forumguru
wat heb je nu dan besloten over wat te doen met de auto dan??

Volgens mij er voor zorgen dat er binnenkort een kinderzitje in past , en dat de stereo iets minder lawaai maakt zodat de aankomende telg geen gehoorschade oploopt

M1K3RsZ

Actief lid
Volgens mij er voor zorgen dat er binnenkort een kinderzitje in past , en dat de stereo iets minder lawaai maakt zodat de aankomende telg geen gehoorschade oploopt

Kinderzitje gaat sowieso passen en installatie blijft erin!! Moet van vrouwlief wel de bas er een btje uit filteren!! :D
kinderwagen en alle troep hebben we voor de koop allemaal eerst gepast en dit zonder dingen aan te passen.

Bovenaan Onderaan