Ik mis haar, soms...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Victor_Fabia

Nieuw lid
Ik heb 3 maanden zitten wachten op m'n Fabia; komen ze met de verkeerde. Ik wil geen automaat en 75 pk!!!!!!!Kon ik wéér 3 maanden wachten op de goeie. /forum/images/graemlins/1439.gif
Valt dit niet een beetje onder de noemer: luxe-probleem??????

Victor.

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: beker</font><hr />
Kom op frankie, zo beperkt is jouw leasebudget nou ook weer niet als ik naar de specificaties van jouw O2 kijk...

[/ QUOTE ]

ik word geheid weer beschuldigd van too much OT zometeen /forum/images/graemlins/smile.gif Maar, ik drukte me mss een beetje onduidelijk uit. Met belastingen ben ik aan mijn auto per maand dik 400 euro kwijt. En ik zat al over de toegestane limiet. De koek was dus op... Geen MF, geen leer (op de stoeltjes) etc etc... /forum/images/graemlins/frown.gif heb toch een beetje meelij /forum/images/graemlins/smile.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: fabia_vincent</font><hr />

Mijn Combi Equipe Plus is op 11 april besteld. Volgens de dealer nu nog een levertijd van een krappe 4 weken.

[/ QUOTE ]

Net contact gehad met de dealer. Produktie staat gepland voor week 23. Levering verwachten ze in week 26 te kunnen doen. Vanaf de bestelling is dat dus 11 weken levertijd! Nog langer wachten dus......

/forum/images/graemlins/407.gif

Dan kan het dus kloppen dat ik al bijna 10 weken zit te wachten! Ik heb mijn Fabia Spirit+ op 10 maart besteld, ik zal maar weer eens gaan bellen!

Net naar die bank met die blauwe leeuw geweest om een express boeking te doen. Helaas zat dat lekkere ding met die blauwe ogen niet achter de balie maar moest ik het doen met zo'n verlopen "Jan Mulder look-a-like"! Mag de pret niet drukken want om 16.00 mag ik hem halen!!!!!! /forum/images/graemlins/1761.gif /forum/images/graemlins/1761.gif

Jpoers

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Pombal12</font><hr />

Ik mis haar soms, onze ouwe getrouwe Faab 1.4 MPI 'Comfort' hatchback uit 2000...

[/ QUOTE ]

ik heb zelf ook zo'n faab. super compleet. laatst een leenfab uit 2006 gehad. daar zat helemaal niks op. geen vakken onder de stoelen, geen extra laag in het dashboardkastje. WEL een bekerhouder. erg mooi weggewerkt en stevig. beter dan bij de polo van mijn broer.

maar die lampen in de deuren ontbraken ook, maar een 3e driepuntsgordel achterin zat er wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan