Imitatie RNS

thekawa

Forumguru
Dat klopt idd. Is 2x zo duur als €449,- ;) De originele carkit kun je die (makkelijk) demonteren? En vraag me af of daar überhaupt vraag naar is.. Veel mensen hebben natuurlijk al een Amundsen of iets soortgelijks..

dat zou ik er persoonlijk niet op besparen. Ik ben toen ook op grote zoektocht geweest. Ook wat imitaties gezien, maar naast de traagheid die ik ervaarde lees je veel slechte verhalen. Ook mbt support. Die van zenec is goed. En de NC2011D is echt weer een stuk beter dan de NC2010. Die heb ik daarvoor een half jaar gehad. 2011D is sneller, betere resolutie, nettere nav etc. Ook zeker de carkit.

EdK

Forumguru
carkit is van parrot en een interne en externe microfoon
En bij aanschaf is de eerste update van kaarten meteen gratis en word meen per kwartaal een update aangeboden met kaartmateriaal.
Heb wat rondgesnuffeld daar en krijg er een goed gevoel van !!

Pendragon

Donateur
Ik zou ook niet voor een Chinese gaan. Ik heb zo'n ding 1 keer gehad en vond het helemaal niks. Menu's zijn slecht, geluid vond ik ook maar zozo, kwaliteit van het apparaat is bedroevend en support kun je vergeten. Ik zou idd ook iets meer uitgeven en een Zenec kopen of kijken of je 2e hands een Columbus kunt krijgen.

dirkkroneman

Forumguru
carkit is van parrot en een interne en externe microfoon
En bij aanschaf is de eerste update van kaarten meteen gratis en word meen per kwartaal een update aangeboden met kaartmateriaal.
Heb wat rondgesnuffeld daar en krijg er een goed gevoel van !!
Die in Hardenberg?

Jewepe

Forumguru
@dirkkroneman
Om met Monty Python te spreken: and now for something completely different :pieker:. Je houdt de Audience met af-fabriek bluetooth en je koopt gewoon een losse Tomtom, Navigon, Mio o.i.d. (kosten plm. € 125,-). Met een deftig dashboard steuntje van Brodit (heb ik toevallig te koop; zie mijn advertentie) en wat handigheid heb je dan een heel kosteneffectieve oplossing. En de kaartupdates zijn veel frequenter en kosten minder! Zie foto hoe dat eruit ziet. Octi 024 kl.jpg

dirkkroneman

Forumguru
@dirkkroneman
Om met Monty Python te spreken: and now for something completely different :pieker:. Je houdt de Audience met af-fabriek bluetooth en je koopt gewoon een losse Tomtom, Navigon, Mio o.i.d. (kosten plm. € 125,-). Met een deftig dashboard steuntje van Brodit (heb ik toevallig te koop; zie mijn advertentie) en wat handigheid heb je dan een heel kosteneffectieve oplossing. En de kaartupdates zijn veel frequenter en kosten minder! Zie foto hoe dat eruit ziet. Bekijk bijlage 18596
Ja, maar als je goed naar mijn eerste post had gekeken dan had je geweten dat de navigatie een leuke bijkomstigheid is (heb een goede navigatie op mijn telefoon die altijd up to date is). Het gaat mij om de looks en het kunnen afspelen van DVD/video.

Jewepe

Forumguru
Major failure :bloos:. Toch nog een poging: zelfde dashboard steuntje, goede kwaliteit monitor erop (b.v. Alpine) en de DVD-speler onder de rechter voorstoel (in het opbergvakje). Is dat wat?

dirkkroneman

Forumguru
Major failure :bloos:. Toch nog een poging: zelfde dashboard steuntje, goede kwaliteit monitor erop (b.v. Alpine) en de DVD-speler onder de rechter voorstoel (in het opbergvakje). Is dat wat?
Nee gaat mij ook meer om de looks en dat het strak weggewerkt zit. Wel bedankt voor je moeite om te helpen, tof! ;)

Bovenaan Onderaan