In blijde afwachting...

Al een tijdje forumlid, maar mezelf nog niet voorgesteld.
Mijn naam is Werner en ik kom uit Zegge (heel klein plaatsje in het westen van Noord-Brabant). Rijd al jaren lease-auto's en op dit moment kilometers aan het verslinden in een Opel Astra station.
Per januari zal ik trots rondrijden in een Octavia 1.0 Combi in de kleur Race Blue. Vandaag het heugelijke nieuws gekregen van de dealer (Broekhuis) dat hij aangekomen was... nu nog 1 maand en 2 weken geduld kunnen opbrengen!

Bijlagen

• 20161123_163033.png
    20161123_163033.png
    1,7 MB · Weergaven: 51

Cordoba

Forumguru
Welkom Werner en succes met geduldig? wachten. Dealer Broekhuis, dat betekent dat de auto in een ander deel van het land wordt afgeleverd?

Welkom Werner en succes met geduldig? wachten. Dealer Broekhuis, dat betekent dat de auto in een ander deel van het land wordt afgeleverd?

Ja, mijn werkgever heeft een aantal voorkeursdealers voor de leaseauto's. Broekhuis is zo ongeveer DE dealer voor de merken die wij kunnen kiezen. Bijkomend nadeel is dat ze de auto wel afleveren op een gewenst adres, maar dat ze dan zelf komen rijden. Dus dan maar een dagje inplannen met zoon-lief en de auto ophalen... ook altijd een leuk uitje :yeehaa:

Bakkertje

Forumguru
Welkom!

Mooie kleur heb je gekozen voor je auto. Ik hoop maar dat ie voor nog op de transportblokken staat, anders mag ie wel even bij @Antera langs voor een verlagingskuurtje..

Veel fijne km-ers gewenst!

Bovenaan Onderaan