Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In colonne naar dealer Jawes te Ede 24 mei vanuit Noorden
@dirkkroneman ; dank voor het adres. Wij zullen er zijn om 09:15/09:30. Zo te zien aan jullie en mijn auto dan gaan
we rijden in een zwarte Skoda colonne De Black Devils uit het noorden.
Jammer dat jullie niet via A28 - A1 komen dan konden jullie aanhaken bij het benzinestation aan de A1 net voor je de A30 op gaat. Daar komt ook al een clubje naartoe
Owja dat is waar @dirkkroneman
Bij Nijkerk toch? In richting van Amersfoort (zuidelijke richting dus). Afgelopen weekend was richting Zwolle dicht bij Nijkerk namelijk..
Wordt het inderdaad via de A50 Weinig keuze haha
Ik weet overigens niet hoe "mobiel" de rest is? Misschien nog handig om even wat 06 nrs uit te wisselen? Als er vertraging op treden/iets aan de hand is. Om ergernissen te voorkomen en onnodig wachten..
Ow zo bedoel je.. haha.. dat is stuk "nummer-veiliger" inderdaad. Maar die mogelijkheid heb ik wel dus vanuit hier prima plan. Maar inderdaad wel goed plan, kan hoop ergernis schelen..
Ik ken die weg niet anders als met vrijwel altijd ruimte om lekker door te knallen.
Vooral toen ik nog dagelijks van Ede naar Groningen ging. ´s morgens reed het langzaam richting Ede en ´s avonds de andere kant op.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.