In colonne naar dealer Jawes te Ede 24 mei vanuit Noorden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kensel

Forumguru
Owja dat is waar @dirkkroneman
Bij Nijkerk toch? In richting van Amersfoort (zuidelijke richting dus). Afgelopen weekend was richting Zwolle dicht bij Nijkerk namelijk..
Wordt het inderdaad via de A50 ;) Weinig keuze haha

dirkkroneman

Forumguru
Ik weet overigens niet hoe "mobiel" de rest is? Misschien nog handig om even wat 06 nrs uit te wisselen? Als er vertraging op treden/iets aan de hand is. Om ergernissen te voorkomen en onnodig wachten..

Kensel

Forumguru
Op zich wel een goed idee inderdaad.
Ik ga nooit ergens naar toe zonder telefoon.

Alleen hoeft mijn nummer eigenlijk niet voor de hele wereld zichtbaar te zijn xD

Kensel

Forumguru
Ow zo bedoel je.. haha.. dat is stuk "nummer-veiliger" inderdaad. Maar die mogelijkheid heb ik wel dus vanuit hier prima plan. Maar inderdaad wel goed plan, kan hoop ergernis schelen..

MaRco2

Forumguru
Ik kom wel langs Zwolle, maar ga die tijd niet halen. Smorgens de koets nog even wassen. Ik vertrek zo rond 10.00 uur a 10.15 en ben er rond 11.30.

• Leuk
Waarderingen: CDK

henriz

Forumguru
Mits geen verkeer op de A50
Skoda-OCtavia-vRS-10.jpg

Desperado

Forumguru
Ja.....maar ik hou me netjes aan de maximum snelheid :deuk:
Ede-Groningen 1 uur 15 minuten als ik me niet aan de max. snelheid hou. :angel:

dirkkroneman

Forumguru
Heb ik die volgestickerde speelgoedauto niet voor nodig hoor :tongue:
Wat betreft dat verkeer is wel een vereiste, alhoewel zolang de vluchtstrook vrij is :D

Desperado

Forumguru
Ik ken die weg niet anders als met vrijwel altijd ruimte om lekker door te knallen.
Vooral toen ik nog dagelijks van Ede naar Groningen ging. ´s morgens reed het langzaam richting Ede en ´s avonds de andere kant op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan