Oké, goed nieuws is altijd welkom. Vertel.
Wat is de staat van die set en van welk jaar?
Het schijnt dat het vervangen van de antenne nog een hele ingreep moet zijn. Klopt dat?
Hoog langs de rand achter de binnenspiegel, of in de rechterbovenhoek?En een plakantenne op de voorruit...nee.
Nou, ik heb e.e.a. nog eens mijn gedachten laten passeren en eerlijkheidshalve zie ik het niet zo zitten om, 1: de hemelbekleding los te nemen, omdat ik daar in het verleden minder goede ervaringen mee heb opgedaan, en 2: de oude kabel te vervangen voor een andere. Je weet namelijk niet voor wat voor verrassingen je komt te staan. De bestaande kabel zal zeker niet van achter naar voor zomaar los op de hemelbekleding liggen. Ik heb namelijk helemaal geen zin om voor het vervangen van een kabel de volledige hemelbekleding los te moeten nemen. En een plakantenne op de voorruit...nee. Jammer!
Oké, die antennevoet dat begrijp ik, maar leg eens uit hoe je die kabel van achter naar voren krijgt zonder de hele hemelbekleding aan de zijkant los te moeten nemen? Hij moet namelijk ook langs de A stijl naar beneden onder het dashboardkastje door naar de plaats waar de radio zit. Dat kun je niet zomaar op het gevoel doen, want de praktijk leert dat je dat nooit gaat lukken.Het scheelt dat je de oude kabel niet hoeft te verwijderen, de hemel moet alleen iets zakken aan de achterkant voor het antenne voetje. Voor de rest is het gewoon de kabel wegwerken naar voren.
Oké, die antennevoet dat begrijp ik, maar leg eens uit hoe je die kabel van achter naar voren krijgt zonder de hele hemelbekleding aan de zijkant los te moeten nemen? Hij moet namelijk ook langs de A stijl naar beneden onder het dashboardkastje door naar de plaats waar de radio zit. Dat kun je niet zomaar op het gevoel doen, want de praktijk leert dat je dat nooit gaat lukken.
Ik mag aannemen dat je dit dan zelf ook zo hebt gedaan?